Erfaring med liten hCG stigning?

Utrolig trist. Blir mange tårer, tror ikke det er noen vei utenom. Man blir utrolig knytta til babyen eller embryoet allerede fra positiv test. Man ser liksom for seg en fremtid.. Er det deres første graviditet? Har dere fått hjelp på veien eller fikk dere det til naturlig denne gangen? De aller fleste blir foreldre til slutt, enten med hjelp eller naturlig, ikke gi opp håpet :Heartred

Ja, skjønner ikke hvordan jeg skal fungere i ukene fremover :(
Dette er første gang vi har fått til å bli gravide ja, og ingen av oss har barn fra før. Har vært igjennom fire IVF forsøk, men denne gangen satt spiren på naturlig vis. Så dette blir ekstremt tøft kjenner jeg.. :(
 
Ja, skjønner ikke hvordan jeg skal fungere i ukene fremover :(
Dette er første gang vi har fått til å bli gravide ja, og ingen av oss har barn fra før. Har vært igjennom fire IVF forsøk, men denne gangen satt spiren på naturlig vis. Så dette blir ekstremt tøft kjenner jeg.. :(
Skjønner at det må føles uangripelig og ekstremt tungt, blir jo ikke lettere når man har hatt en så lang reise for å få positiv test. Det positive i det er jo at dere har klart å bli gravide, det er jo en fremgang selv om resultatet skulle vært annerledes :Heartred håper inderlig det ordner seg tilslutt:Heartred
 
Ville bare gi deg en lang klem, dette var forferdelig trist og jeg føler sånn med dere. Det er så utrolig urettferdig noen ganger! :( Jeg krysser alt jeg har for at kroppen nå har knekt koden og klarer å bli gravid på nytt snarlig og at dere får lykken deres :Heartred
 
Ja, jeg må vel bare innstille meg på det verste :( ny blodprøve imorgen og UL på mandag. Blir en lang helg :(
Blir tom for ord, men sender deg en klem og håper på det beste ♥️
 
Jeg må bare komme med en oppdatering etter jeg har vært hos gyn på UL idag. Jeg var forberedt på det verste, og hadde allerede grenet tusenvis av tårer siden jeg fikk hCG målingene igår.

Men til min store overraskelse fant gyn et embryo med perfekt størrelse og hjertefrekvens ❤️ Jeg er enda i totalt sjokk, samtidig som jeg er lettet og lykkelig ❤️ han beregnet at jeg er 6+0 idag ca, så nå må lille spire bare kose seg glugg der inne i 34 uker til. :love017
 
Jeg må bare komme med en oppdatering etter jeg har vært hos gyn på UL idag. Jeg var forberedt på det verste, og hadde allerede grenet tusenvis av tårer siden jeg fikk hCG målingene igår.

Men til min store overraskelse fant gyn et embryo med perfekt størrelse og hjertefrekvens ❤️ Jeg er enda i totalt sjokk, samtidig som jeg er lettet og lykkelig ❤️ han beregnet at jeg er 6+0 idag ca, så nå må lille spire bare kose seg glugg der inne i 34 uker til. :love017
Så utrolig fantastiske nyheter!! :Heartred:love7
 
Back
Topp