Erfaring med lite fostervann?

Fikk vite på overtidskontroll (dag sju) at jeg hadde lite fostervann, og skulle dermed settes i gang dagen etter. Hadde samtidig rier som undersøkelsen så slapp igangsetting, men var ingen problem ifht fødselen min iallfall. Du kan jo kanskje snakke med jordmoren din ifht dette og få vite mer? Googling er både-og , men veldig vanskelig å la være - I know ;-)

Jeg fikk påvist for lite fostervann med nummer en. Dette viste seg å være fullstendig feil ;) MASSE fostervann :)

Fikk vite på overtidskontroll (dag sju) at jeg hadde lite fostervann, og skulle dermed settes i gang dagen etter. Hadde samtidig rier som undersøkelsen så slapp igangsetting, men var ingen problem ifht fødselen min iallfall. Du kan jo kanskje snakke med jordmoren din ifht dette og få vite mer? Googling er både-og , men veldig vanskelig å la være - I know ;-)

Var på kontroll idag,da ble det målt lite.Så skal inn i morgen tidlig å måle samt evt settes igang.Får spørre mer i morgen ja,var så mye på engang idag at jeg fikk ikke med meg halvparten.Håper det har bedret seg iallefall

Sist så hadde jeg lekket fostervann uten å vite det, og fant ut av dette 10 dager over tiden. Så var bare å komme meg på fødestua. Er du begymret ring legen evt føden å få de til å sjekke. :-)

Hadde lite fostervann sist, og det ble ikke oppdaget før under KS. Gikk fint.

Sniker litt fra August14 her.. min søster ble født med for lite fostervann på overtid. Hun var veldig tørr i huden og måtte smøres og bades mye med oljer. Skjedde egentlig ikke noe mer enn det. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Glemte å skrive at frøken var fryktelig tørr i huden, så vi fikk såpe og krem på resept de første 3 mnd. Så ble huden "normal".

Back
Topp