Erfaring med kvalmestillende?

Jeg tar nå xonvea 2xkveld + 1morgen, men er fremdeles skikkelig kvalm mange ganger om dagen, og nå i kveld er jeg på nippet til å løpe på badet hele tiden. Dere som er oppe i 4xdaglig, merket dere stor forskjell på 3 og 4?
Var faktisk stoor forskjell på å ta 3 og 4 om dagen! Var såvidt kvalm når jeg tok 4 om dagen
 
  • Liker
Reactions: TKW
Jeg tar nå xonvea 2xkveld + 1morgen, men er fremdeles skikkelig kvalm mange ganger om dagen, og nå i kveld er jeg på nippet til å løpe på badet hele tiden. Dere som er oppe i 4xdaglig, merket dere stor forskjell på 3 og 4?
Jeg merket markant forskjell fra 3 til 4! Det hjalp veldig :Heartpink prøvd noen dager med 3, men da endte jeg opp over doskåla på dag 2, så da blir det 4 en stund til :sour:
 
  • Liker
Reactions: TKW
Men undrer meg litt, da jeg ser at mange blir sykemeldt pga kvalmen, men hvis det medisiner som kan fungere, hvorfor prøves ikke det før en evnt sykemelding? For etter som jeg leser så skal disse medisinene være helt ufarlige?!:) Mulig jeg har misset noe?
Jeg ville vært veldig forsiktig med å kritisere hva andre gjør. Det kan være flere faktorer enn kun kvalmen og vi har ikke innblikk i detalj i andres helse. Det kan være folk som ikke tåler ulike medisiner eller at medisinen faktisk gjør vondt værre. Det å blande seg inn i hvorfor folk er sykmeldt og mistenkeliggjøring er en skikkelig uting.
 
Jeg ville vært veldig forsiktig med å kritisere hva andre gjør. Det kan være flere faktorer enn kun kvalmen og vi har ikke innblikk i detalj i andres helse. Det kan være folk som ikke tåler ulike medisiner eller at medisinen faktisk gjør vondt værre. Det å blande seg inn i hvorfor folk er sykmeldt og mistenkeliggjøring er en skikkelig uting.
Det var overhodet ikke min tanke! Bare ren nysgjerrighet, å ingen kritikk. Jeg er selv kvalm, å har per nå rukket å prøve en pille som ikke fungerer helt bra:) Så hvis jeg tråkket noen på tærne må jeg bare beklage det! Det var ikke meningen:Heartred Men har fått inntrykk av at mange kanskje er skeptiske til disse tablettene også.. og det skjønner jeg godt.. fikk selv tabletter nå, å selv om legen hadde skrevet de ut til meg måtte jeg fortsatt Google om det var trygt:D
 
Back
Topp