Erfaring med kort LH topp?

LillyMom

Gift med forumet
*MIA*
Vi som prøver :)
Oktoberlykke 2019
Er det noen som har erfaring med kort LH topp? Hvor korte kan de være?
 
Min er maks 2t, sjeldent jeg får «fanga» den. Teller nesten positiv som positiv og har enda ikke bomma :)
 
Tusen takk for svar! Prøver å forstå om jeg kan ha gått glipp av min på fredag, for følte så veldig andre symptomer på EL fredag/lørdag :wacky: Men virker usannsynlig også, testet jo to ganger? Samtidig, om jeg har kort som noen av dere, så kanskje…

Har fått tre barn uten LH tester, men nå føler jeg meg så voksen at jeg ville vite, men finner aldri toppen. Blir 40 i år, og blir tussete av følelsen av at jeg kanskje ikke får EL lenger selv :bored:. Er andre syklus den tilsynelatende ikke kommer.
 

Vedlegg

  • IMG_0109.jpeg
    IMG_0109.jpeg
    338,9 KB · Visninger: 46
Tusen takk for svar! Prøver å forstå om jeg kan ha gått glipp av min på fredag, for følte så veldig andre symptomer på EL fredag/lørdag :wacky: Men virker usannsynlig også, testet jo to ganger? Samtidig, om jeg har kort som noen av dere, så kanskje…

Har fått tre barn uten LH tester, men nå føler jeg meg så voksen at jeg ville vite, men finner aldri toppen. Blir 40 i år, og blir tussete av følelsen av at jeg kanskje ikke får EL lenger selv :bored:. Er andre syklus den tilsynelatende ikke kommer.
Er i så og si samme båt! Har to barn fra før (første testet jeg ikke etter EL og før ne. 2 brukte jeg ClearBlue digital EL tester). Et nå blitt 39 og vi prøver på nr. 3. Er bare på pp2 med tester (testet ikke i pp1) og blir liksom redd for at jeg går glipp av toppen med disse testene:
IMG_0707.jpeg

Som du ser har jeg også funnet ut at «verdiene» appen gir på testene dine er til dels lite troverdige. De tre siste er tatt på samme urin, men fikk likevel veldig forskjellige verdier på test 1/3 og 2.
 
Er i så og si samme båt! Har to barn fra før (første testet jeg ikke etter EL og før ne. 2 brukte jeg ClearBlue digital EL tester). Et nå blitt 39 og vi prøver på nr. 3. Er bare på pp2 med tester (testet ikke i pp1) og blir liksom redd for at jeg går glipp av toppen med disse testene:
Vis vedlegget 430797
Som du ser har jeg også funnet ut at «verdiene» appen gir på testene dine er til dels lite troverdige. De tre siste er tatt på samme urin, men fikk likevel veldig forskjellige verdier på test 1/3 og 2.
Fælt å si at det er godt med flere i samme båt :hilarious: Jeg lurer så veldig på om jeg faktisk ikke får EL og når jeg da bør ringe gynekologen (går privat), eller om jeg ikke får til testingen.

Du kan kanskje fortsatt få denne syklusen, om du er CD9? :smiley-angelic001

Opplevde noe det samme som deg, at én ga feilaktig høy score, da tok jeg bilde på nytt så ble den lav igjen.

Jeg vet jo at prøving kan ta tid selv om vi har hatt lett for det før, men har fått dette aldersspøkelset på skulderen som sier at jeg er for gammel for dette :wacky: Har en venninne som skulle prøve på en til og fikk da brått beskjed at sorry, du har ikke gode nok egg igjen :hungover:

Samtidig vet jeg at det rasjonelle svaret er å gi kroppen tid. Hormonspiralen jeg hadde nå må ha klusset til skikkelig… har hatt det før alle barna og fått tilbake EL umiddelbart, men nå var vi ikke så heldig.
 
Her er min testrekke forrige syklus, hvor jeg ble gravid.

Hadde veldig sterke EL-symptomer på kvelden CD13. Trodde testen skulle blitt superpositiv på morgenen CD14, men det ble den jo ikke. Angret på at jeg ikke testet en gang til på kvelden CD13, men hadde bare 2 tester igjen så ville spare dem :dead:

Screenshot_2024-03-16-17-16-11-17_c117003b601ff3debd1e6b91429968c5.jpg
 
Her er min testrekke forrige syklus, hvor jeg ble gravid.

Hadde veldig sterke EL-symptomer på kvelden CD13. Trodde testen skulle blitt superpositiv på morgenen CD14, men det ble den jo ikke. Angret på at jeg ikke testet en gang til på kvelden CD13, men hadde bare 2 tester igjen så ville spare dem :dead:

Vis vedlegget 430809
Oj, og du ble gravid? Må være veldig kort topp! Takk som deler :Heartred
 
Tusen takk for svar! Prøver å forstå om jeg kan ha gått glipp av min på fredag, for følte så veldig andre symptomer på EL fredag/lørdag :wacky: Men virker usannsynlig også, testet jo to ganger? Samtidig, om jeg har kort som noen av dere, så kanskje…

Har fått tre barn uten LH tester, men nå føler jeg meg så voksen at jeg ville vite, men finner aldri toppen. Blir 40 i år, og blir tussete av følelsen av at jeg kanskje ikke får EL lenger selv :bored:. Er andre syklus den tilsynelatende ikke kommer.

Prøv å tempe kanskje..? Da får du mer oversikt om du har hatt EL eller ikke.

Jeg hadde forsåvidt negativt kl 10, positiv kl 12, negativ kl 14, én gang for noen år siden. Men da var testene relativt sterke før og etter, men ikke positive. Vanligvis hadde jeg lengre LHtopper.
Om du nå bikker 40, og du ikke finner eggløsning ved temping heller, så ville jeg kontaktet privat gynekolog.
 
Prøv å tempe kanskje..? Da får du mer oversikt om du har hatt EL eller ikke.

Jeg hadde forsåvidt negativt kl 10, positiv kl 12, negativ kl 14, én gang for noen år siden. Men da var testene relativt sterke før og etter, men ikke positive. Vanligvis hadde jeg lengre LHtopper.
Om du nå bikker 40, og du ikke finner eggløsning ved temping heller, så ville jeg kontaktet privat gynekolog.
Takk for svar :Heartred Får lese meg opp på temping. Blir vekket hver natt av minsten i hus, har tenkt at det gjør det vanskelig, men er jo bare å prøve!
 
Takk for svar :Heartred Får lese meg opp på temping. Blir vekket hver natt av minsten i hus, har tenkt at det gjør det vanskelig, men er jo bare å prøve!

Jeg har fått tydelige endringer i temperatur selv om jeg har blitt vekt på natta :) kan være at en temperatur blir litt off her og der, men ser tendensene uansett. Så vil absolutt anbefale å prøve ❤️
 
Hvis andre lurer på dette spørsmålet, følger jeg opp med at jeg faktisk ble gravid med disse lave LH testene. Jeg tror selv basert på symptomer at EL var CD18, så enten veldig kort LH topp eller så har jeg for svak urin (må tisse ofte)? :hilarious:

Legger ved LH testene, og dagens hcg test hvor jeg tror jeg er 12 dpo :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_0220.jpeg
    IMG_0220.jpeg
    1 MB · Visninger: 37
  • IMG_0216.jpeg
    IMG_0216.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 37
Hvis andre lurer på dette spørsmålet, følger jeg opp med at jeg faktisk ble gravid med disse lave LH testene. Jeg tror selv basert på symptomer at EL var CD18, så enten veldig kort LH topp eller så har jeg for svak urin (må tisse ofte)? :hilarious:

Legger ved LH testene, og dagens hcg test hvor jeg tror jeg er 12 dpo :Heartred
Det ser ut som om det er generelt dårlig med farge i testene dine...
 
Back
Topp