Erfaring med kobberspiral

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
Jeg fikk satt inn kobberspiral i midten av desember og har siden det hatt mye slim med litt blod i. Det er greit nok, men nå har jeg blødd KRAFTIG i snart to uker. Tenkte først at det var tante rød, men dette er jo værre enn renselsen i mine øyne.
Er dette normalt? Og evt hvor lenge varer det?
 
Jeg satt inn kobberspiral med storesøster. Grunnen til at jeg ikke har gjort det denne gangen er pga blødninger. Jeg blødde kraftig i 3,5 år!
Dessuten hadde jeg mensen veldig lenge hver gang også.
Så vil tro det er relativt normalt.
 
Jeg hadde hormonspiral for noen år tilbake og det ønsket ikke kroppen min. Den prøvde å frastøte seg den, jeg hadde ingen smerter men jeg blødde kraftig i 14 dager, før jeg gikk til gyn og da hang den på halvtolv. Så hun tok den ut og blødde ikke etter det!

Så kanskje en kontroll hos gyn hadde vært greit?
 
Jeg ville gå til gynekolog. Vennina min ha kobberspiral og hun blør nesten aldri. Svigemor har også og hun får litt blød ved mensen men ingenting utenom det.
Jeg er redd å sete spiral fordi jeg vet at kroppen min vil reagere dårlig på det.
Jeg håper det er ingenting farlig og blødninger stopper snart.
 
Skal sette inn kobberspiral i neste uke, men kjenner ikke jeg har så veldig lyst.... :p
 
En av bivirkningene ved kobberspiral er kraftigere blødninger.
Men er jo litt spesielt at det begynner helt plutselig nå! Siden du har hatt den siden desember.
 
Takk for svar jenter!
Tenker å se det ann over helgen før jeg evt ringer legen.
Jeg har tenkt at det bare har vært mensen, men syns det er rart å blø så forferdelig mye! Har ikke gjort det tidligere :s
 
Vil ikke ha noe med hormoner medtanke på å kanskje få en liten en til om et par år :) Men orker heller ikke å blø i tre år heller, så får se hva vi ender opp med;)

Nei jeg ser den, iallfall du som har plagdes litt :) Vi skulle jo i utgangspunktet ikke ha en til, men om vi ombestemmer vårs, så får det bare ta den tiden det tar :)
 
De sier jo at den kobberspiralen skal gi mer blødninger.
 
Back
Topp