Erfaring med kobberspiral?

Jelin

Glad i forumet

Sorry litt ekle detaljer, har søkt meg i hjel på nett men finner ikke noe svar på det.

Jeg fikk satt inn kobberspiral for en uke siden. Etter det har jeg hatt litt smerter i mage og rygg og blødd litt. MEN, det kommer også himla mye slim! Er det normalt?

Jeg fikk satt inn kobberspiral for ca 4 mnd siden. Hos meg kom det blod og slim i begynnelsen. Fortsatt kommer det mye slim. Må bruke truseinnlegg hele tiden. Hadde ikke dette problemet da jeg hadde hormonspiral. Kjenner jeg har mest lyst å ta ut hele spiralen.

Håper kanskje det skal bli bedre etterhvert. Men tror nok det er ganske normalt..

Jeg har brukt det før, etter førstemann. Jeg hadde store smerter og mye utflod og blod i begynnelsen, men det gikk over etter ca et halvt år. Og etter dette var det ngen problemer i det hele tatt. Hørte også fra legen min at dette var vanlig.

Satt inn i september og har hatt blødninger og slim opptil flere ganger i uka.. Menssmerter daglig og rett og slett bare møkk... Føles som om jeg konstant har luft i livmora.. Høres rart ut, men det er sånn det føles... Ingen deilig følelse..... Skal fjerne den til tirsdag og jeg gleder meg som en unge

Aldri mer spiral !

jeg har hatt kobberspiral i litt over 1 år... aldri noe problem... de første mnd hadde jeg litt mer mens-smerter og slike ting, men aldri slim bortsett fra ved eggløsning...

hadde det sånn de første mnd jeg å, så tror det er veldig normalt. Men jeg fikk andre problemer med den etterhvert så jeg fjernet etter et år.

Aldri mer spiral her nei!

Det har bare gått en måned, så gi det litt mer tid ;) Jeg var litt oppblåst og menssmerter de første mnd husker jeg, men nå har jeg hatt den i 1,5 år og er veldig fornøyd.

har hatt kobberspiral i snart 4 mnd, og er veldig fornøyd. Litt mer menssmerter enn før, men det er verdt det, siden jeg ikke kan bruke hormonbeskyttelser.

Takk for svar :)

Jeg var redd for at jeg hadde fått en infeksjon, men det høres jo normalt ut!

Back
Topp