Erfaring med hund og barn?

vi har tre hunder nå, men hadde en når vi fikk sønnen vår :) det var ikke noe problem :) jeg hørte godt om babyen begynte å gråte når han lå i senga og jeg var f,eks. på vaskerommet for da satt bikkja ved siden av og hyla :P skulle passe veldig på babyen :) eneste jeg merka negativt var at hun så flere spøkelser her hjemme som sier :P det betyr at hun bjeffet på ingen ting liksom.

Fly skrev:
Går kjempefint. Vi har nå en på 3 og halvt, en på 1 år og noen mnd og en på 5 mnd pluss babyen som snart er 8 mnd. Kunne ikke gått bedre :) De leker med henne inne, henter leker og putter foran henne. Når vi er på tur ute og de løper løs kommer de løpende og dytter borti henne litt (sportsvogn)  og sjekker at alt er bra. Vi var på hundetreff og de lar -ALDRI- noen hunder komme mellom de og vogna hennes. Valpen er veldig søt når han legger seg ved siden av henne på babyteppet og henter et bein til seg selv, og et bein til henne :)

Sånn her satt hun i flere timer mens Soph sov med engang hun ble født og bare studerte og passet på.

Vesla noen uker gammel

Sovetid

Vesla og hundene leker

ÅÅÅH, så heerlikt!!!<3 Nå ble jeg heelt betatt jeg!!
Håper min hund og blir sånn!!
For noen heerlige bilder!! og hunder, og baby:D Fliinke snille hunder:D

spirrevippvipp skrev:
vi har tre hunder nå, men hadde en når vi fikk sønnen vår :) det var ikke noe problem :) jeg hørte godt om babyen begynte å gråte når han lå i senga og jeg var f,eks. på vaskerommet for da satt bikkja ved siden av og hyla :P skulle passe veldig på babyen :) eneste jeg merka negativt var at hun så flere spøkelser her hjemme som sier :P det betyr at hun bjeffet på ingen ting liksom.

hihi så herligt:D At hunden hylet!:D
Litt dumt da når hunden bjeffer på ingenting, men det gjør min av og til nå og..

Back
Topp