Erfaring med hormonspiral?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Hvor lang tid tok det fra uttak til første mens? og hvor lang tid gikk det fra uttak til spiren satt?
 
Tok ut min i oktober 2017, ikke blitt gravid enda. Fikk mensen ganske kjapt etter uttak
kan jeg spørre hvordan det har vært i tidligere prøvinger? brukte dere lang tid da?

Jeg er nesten redd for å prøve nå, da jeg har blitt gravid på første forsøk med begge første. men er jo ikke sikkert det går like fort denne gangen. tenker å prøve i august hvis syklus kommer igang til da
 
kan jeg spørre hvordan det har vært i tidligere prøvinger? brukte dere lang tid da?

Jeg er nesten redd for å prøve nå, da jeg har blitt gravid på første forsøk med begge første. men er jo ikke sikkert det går like fort denne gangen. tenker å prøve i august hvis syklus kommer igang til da

Nr 1 satt med en gang, nr 2 tok det tre måneder før det klaffet, med en SA i mellom :)
 
Tok ut spiralen 30. april, mens kom 18. mai. Gikk rett inn i 28-dagers syklus etter det :)
 
Tok ut spiralen 28.mai, fikk mensen 30.mai, eggløsning 12./13.juni og fikk positiv test 21.juni. :smiley-bounce012
 
Mensen er helt drøy og uvanlig, så tror vi blir å vente litt så det får stabilisert seg. Har ikke hastverk da målet er høstbaby 2021 ;)
 
Fantastisk når det klaffer så raskt ♥️ :HeartredFikk mens i dag(!!) 3 dager etter uttak :nailbiting:



skal dere prøve ved første EL?

Helt normalt med bortfallsblødning (som er en hormonell reaksjon på uttak av hormonspiral) i løpet av de første dagene etter uttak :)

Jeg tok ut spiralen 29. mai, fikk bortfallsblødning to dager etter uttak, som igjen varte ei drøy uke. Etter det har det skjedd fint lite.. Kommer til å forsøke å bli gravid ASAP :joyful:
 
Husker ikke når mensen kom, men fikk raskt stabil syklus. Ble gravid i pp8.
 
Helt normalt med bortfallsblødning (som er en hormonell reaksjon på uttak av hormonspiral) i løpet av de første dagene etter uttak :)

Jeg tok ut spiralen 29. mai, fikk bortfallsblødning to dager etter uttak, som igjen varte ei drøy uke. Etter det har det skjedd fint lite.. Kommer til å forsøke å bli gravid ASAP :joyful:
Åååh æsj! Trodde jeg hadde fått mens:wacky: håper syklus kommer raskt igang. Håper på sommerbaby ♥️
 
Åååh æsj! Trodde jeg hadde fått mens:wacky: håper syklus kommer raskt igang. Håper på sommerbaby ♥️

Ser ut som de fleste her inne er tilbake i syklus med en gang etter uttak (neida, jeg er ikke misunnelig i det hele tatt :hilarious:). Håper det går raskt for din del (og for min :hilarious:) :Heartred
 
Tok min ut 27.mars og hadde første skikkelige mens 15.april. Ustabil syklus og ikke gravid så langt.
 
Tok min ut 27.mars og hadde første skikkelige mens 15.april. Ustabil syklus og ikke gravid så langt.
Hva legger du i ustabil syklus? Tok ut min 8.juni, fikk EL 2 uker etterpå, og jeg kjenner jeg er veldig spent på hva jeg kan forvente fremover i forhold til syklus :confused:
 
Back
Topp