Erfaring med Hausken Lysaker

Hei. Jeg har også dårlige erfaringer hittil. Burde tatt magefølelsen på alvor, men har nå betalt mye for donor der, så da må vi vel fortsette der. Føler meg helt ærlig utrygg, har vært myyye rot i hvert eneste ledd. Kjenner meg ikke igjen i å være ivaretatt i det hele tatt.

Før nå har jeg lest så mye positivt at jeg lurte på om jeg har høye forventninger, men ser at det er flere med samme oppfatning.
Så utrolig kjedelig å høre at dette fortsatt er opplevelsen til flere :( hadde håpet at det «bare var meg», og at det kanskje skyldtes stort inntak av pasienter en periode. Jeg setter ikke mine ben dit igjen. Skal igang nå neste mens i Porsgrunn, og samboer og jeg måtte nesten bare le (tragikomisk) at vi hittil er ekstremt mye mer fornøyd med offentlig enn privat som vi har betalt så mye penger for. Ønsker deg alt godt og lykke til <3

Jeg har også hørt at Hausken i Oslo er veldig 'profitt-drevet'. Vi hører til Hausken i Bergen, og vi kunne ikke vært mer fornøyd.

Jeg har også hørt at Hausken i Oslo er veldig 'profitt-drevet'. Vi hører til Hausken i Bergen, og vi kunne ikke vært mer fornøyd.
Ja det er nok sikkert (og heldigvis!) forskjeller på opplevelsene både på de samme og ulike klinikkene og avdelingene. Unner absolutt alle å ha en god, trygg og omsorgsfull opplevelse :) det er mer enn nok påkjenning som det er, enn om en i tillegg skal ha belastning som blant annet jeg og andre har hatt. Så blir alltid glad for å høre positive opplevelser :))

Ja det er nok sikkert (og heldigvis!) forskjeller på opplevelsene både på de samme og ulike klinikkene og avdelingene. Unner absolutt alle å ha en god, trygg og omsorgsfull opplevelse :) det er mer enn nok påkjenning som det er, enn om en i tillegg skal ha belastning som blant annet jeg og andre har hatt. Så blir alltid glad for å høre positive opplevelser :))
Huff, du vil ikke skrive hva som har skjedd da? Vi er i gang med ivf der nå og har rare erfaringer med de selv, men virker som de kan faget? De klikket i vinkel når jeg forsøkte å si ifra om at jeg hadde masse bieffekt av Femar/Letrozerol. I dag fikk jeg påvist overstimulering og må ta totalfrys på fredag. 26 egg i ene, over 20 i andre. Redd for at de gjør overstimuleringen verre, så ta gjerne kontakt om noe forferdelig skjedde med dere!

Jeg kan ikke få uttykt hvor skuffet og misfornøyd jeg er med Klinikk Hausken Lysaker. Dessverre har vi betalt for 3 forsøk, så vi må gå dit litt til.

Jeg ble rett og slett feilbehandlet, og det kunne gått veldig galt hadde jeg ikke blitt så sint at jeg kjeftet meg til sykehushenvisning.

I tillegg er de svært sparsomme med å gi den informasjonen man trenger, de forklarer ikke hvorfor de velger det ene fremfor det andre, har ikke tid til å snakke, svarer unnvikende. Samtlige helt vanlige undersøkelser er smertefulle, fordi legene er så hardhendte med ultralyd-"pinnen". I tillegg virker det ikke som om alle legene har fått tilstrekkelig med opplæring, for jeg har opplevd at behandlinger de sier skal ta 10 minutter og er smertefrie tar inntil en time og er ren tortur. Jeg har heller aldri vært borti en mer usympatisk lege da han fortalte at fosteret var dødt.

Jeg skal rapportere dem til Statsforvalteren, og håper alle andre med dårlig erfaring gjør dette.
Huff, så forferdelig! Som jeg skrev over er jeg i behandling til de nå, og er overstimulert, så er litt redd for at noe går galt og skulle gjerne hørt hva som skjedde med dere?

Back
Topp