Erfaring med gonapeptyl i stedet for Synalela?

Emzz

Andre møte med forumet
Siden det er global mangel på Synarela nesespray skal jeg ta Gonapeptyl injeksjoner i stedet. Det føles litt som at de tar «det nest beste» siden alle tydeligvis pleier å få nesespray
Er det noen som har erfaring med gonapeptyl i stedet for Synalela?
 
Jeg valgte Gonapeptyl foran nesespray i fjor. Dansk klinikk som sa at det ble akkurat det samme Var veldig fornøyd med det. Jeg syns den er lett å sette og foretrekker det framfor nesespray mange ganger om dagen. Resultatet av syklusen kan jeg heller ikke klage på. Han ammes for øyeblikket. :Heartred
 
Siden det er global mangel på Synarela nesespray skal jeg ta Gonapeptyl injeksjoner i stedet. Det føles litt som at de tar «det nest beste» siden alle tydeligvis pleier å få nesespray
Er det noen som har erfaring med gonapeptyl i stedet for Synalela?
Det er ikke noe nest beste preparat.. tror mange ville valgt gonapeptyl dersom klinikkene tilbyr det. Men de sverger til synarela da det er enklest å administrere.
 
@DinaD Tusen takk for svar:) Tok første sprøyten i dag, veldig greit at det er engangssprøyter for da trenger man ikke bekymre seg for å ta feil dose
 
Jeg valgte Gonapeptyl foran nesespray i fjor. Dansk klinikk som sa at det ble akkurat det samme Var veldig fornøyd med det. Jeg syns den er lett å sette og foretrekker det framfor nesespray mange ganger om dagen. Resultatet av syklusen kan jeg heller ikke klage på. Han ammes for øyeblikket. :Heartred
Så fantastisk at drømmen din gikk i oppfyllelse❤️
 
Siden det er global mangel på Synarela nesespray skal jeg ta Gonapeptyl injeksjoner i stedet. Det føles litt som at de tar «det nest beste» siden alle tydeligvis pleier å få nesespray
Er det noen som har erfaring med gonapeptyl i stedet for Synalela?
Hei! Jeg tok akkurat min første dose gonapeptyl, siden det er fraktlevering og dermed null nesespray å oppdrive. Tenkte det samme som deg at der liksom er det nest beste, men tror nok ikke det faktisk er sånn☺️
 
Back
Topp