Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke noe nest beste preparat.. tror mange ville valgt gonapeptyl dersom klinikkene tilbyr det. Men de sverger til synarela da det er enklest å administrere.Siden det er global mangel på Synarela nesespray skal jeg ta Gonapeptyl injeksjoner i stedet. Det føles litt som at de tar «det nest beste» siden alle tydeligvis pleier å få nesespray
Er det noen som har erfaring med gonapeptyl i stedet for Synalela?
Så fantastisk at drømmen din gikk i oppfyllelseJeg valgte Gonapeptyl foran nesespray i fjor. Dansk klinikk som sa at det ble akkurat det samme Var veldig fornøyd med det. Jeg syns den er lett å sette og foretrekker det framfor nesespray mange ganger om dagen. Resultatet av syklusen kan jeg heller ikke klage på. Han ammes for øyeblikket.
Hei! Jeg tok akkurat min første dose gonapeptyl, siden det er fraktlevering og dermed null nesespray å oppdrive. Tenkte det samme som deg at der liksom er det nest beste, men tror nok ikke det faktisk er sånnSiden det er global mangel på Synarela nesespray skal jeg ta Gonapeptyl injeksjoner i stedet. Det føles litt som at de tar «det nest beste» siden alle tydeligvis pleier å få nesespray
Er det noen som har erfaring med gonapeptyl i stedet for Synalela?