Erfaring med First Response?

Potemamma

Flørter med forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Er 10DPO i dag og tok tidligtestene til Babyplan og First Reponse. Synes det er skyggestrek på BP sin, svak, men likevel tydelig på FR. Er det vanlig med skyggestreker på FR sine tester?

Vedlegg

• 20230401_085713.jpg
    20230401_085713.jpg
    955,9 KB · Visninger: 173
  • 20230401_085648.jpg
    20230401_085648.jpg
    810 KB · Visninger: 178
Jeg har ingen erfaringer selv, men har bare hørt positive ting om first response. Er de tatt på morgenurin? Isåfall kan du prøve å ta på neste urin istedenfor, den er ofte bedre :)

Er på reise og tok kun med 2 stk, så tenkte å spare den til i morgen. Men kan teste på "andre urin" i morgen:happy7

Jeg tror ikke dette er skygge. Håper du får en fin og tydelig strek på neste test ❤️

Det er gode sjanser for at du er gravid altså! Jeg ser streken på babyplan og har som sakt bare hørt positive ting om first response :D

Håper så virkelig dette går veien... Hadde en kjemisk forrige forsøk som endte 12DPO, så er veldig nervøs:silent

Får lyst til å si Gratulerer jeg :) ser positive og fine ut de.

Gratulerer så mye med spiren :love7

Tusen takk alle sammen❤️ Kjenner likevel på angsten for at dette ikke går veien... Har fått en kvise på haka i løpet av dagen og får selvfølgelig krisetanker om at TR banker på snart... Sikkert dumt tenkt siden eg går på Cyclogest, men klarer ikke å slippe tanken på at dosen ikke er stor nok... :confused2

Tusen takk alle sammen❤️ Kjenner likevel på angsten for at dette ikke går veien... Har fått en kvise på haka i løpet av dagen og får selvfølgelig krisetanker om at TR banker på snart... Sikkert dumt tenkt siden eg går på Cyclogest, men klarer ikke å slippe tanken på at dosen ikke er stor nok... :confused2
Jeg bruker å oppleve masse symptomer på mens når nygravid, er først etterhvert at ting roer seg, men er fortsatt en hormonell berg og dalbane ;)

Back
Topp