Den var det verste jeg har vært med på, og jeg skal ikke under noen omstendigheter i nærheten av epiduralen igjen!! [&:][:'(]
Jeg lå på siden i nesten en time mens to anestesileger prøvde å stikke. Ingen av de lyktes, så jeg endte med 9 stikkmerker på ryggen, haugevis av smerter der i etterkant og et heller ukoselig minne fra den. Først prøvde han ene legen å stikke 4-5 ganger, og ringte på en annen da han ikke fikk det til. Kunne han ikke bare gitt seg der liksom? Det var ikke akkurat behagelig å måtte ligge stille heller med supervonde rier! [:@]
I etterkant har både jeg og mannen lurt på hvorfor ikke jeg ble sint på dem og bad dem pelle seg til helvete vekk, for det var det jordmora endte opp med å gjøre[8D] det virket liksom ikke som om noen av dem hadde tenkt å gi seg før de fikk det til (de traff ikke spinalrommet mitt), men hun ble til slutt så sinna at hun bad dem kutte ut på flekken, og stod og skjente på dem utenfor døra[8D] hun bad meg om unnskyldning maaange ganger etterpå, for det var egentlig hun som "presset" litt på for at jeg skulle ha den - jeg ville i ut.pkt ikke ha epidural pga sprøyteskrekken min.. Den ble ikke mindre av dette, for å si det sånn[8D] Så takke meg til lystgassen, den blir nok min gode venn neste fødsel også[;)]