Erfaring med denne vognen??

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
Skal ha emmaljunge citycross nå i starten, men kan godt tenke meg en joggevogn når bolla runder året.. Jeg jobbet i en bhg for en hel haug med år siden og da var det noen av barna som hadde denne vognen.. Synes den var så stødig for å være 3-hjuling pluss at håndbremsen var så praktisk.. Men er det noen her som har noe å si om den? Pluss at jeg finner den ikke til salgs noen steder.. Er den trukket fra markedet??

Jeg tror den heter Britax Teutonia Y2K2...

Teutonia y2k2

Tror ikke den er i salg lengre, sjekk finn.no

Jeg hadde den som sovevogn til eldstemann.
Den var genial!

Veldig god på vinteren, sovevogn og trille[:D]

Den er veldig lun og god når han sov oppi, eneste negative var at den var veldig tung og tok stor plass..

Jeg hadde den som ungen kunne sitte begge veier i[:)]

Har du sjekket finn?
Jeg solgte min der

Hei!

Jeg har hatt den vognen, og var veldig fornøyd med den. Etter å ha lest diverse om Mountain Buggy fant jeg ut at jeg heller ville ha en sånn. Kjøpte meg derfor en helt ny Mountain Buggy som jeg hadde i 4 mnd. Solgte den nylig fordi jeg saaaaaaaavner Y2K'en. Den har kjempestor plass under, er stødig, kan brukes fra nyfødt og ut vognperioden. Ja, har masse positivt å si om den. Den har gått ut av produksjon, men du finner nok mange brukte på finn.no.

[:)]

Jeg har forresten ikke kjøpt noen ny Y2K... Endte opp med en Teutonia Timmy. Helt ok, selv om gutten min bare er 5 mnd. :-)

Back
Topp