Erfaring med Cybex Priam

CAHG

Betatt av forumet
Hei.
Er det noen som har en nyere versjon av Cybex Priam som vil si litt om hvordan den er?
Anbefaler du den videre og hvorfor? :)
 
Siden du ikke har fått svar fra noen med nyere versjon enda svarer jeg på vår erfaring selv om den er litt eldre... vi hadde en fra rundt 2018 tror jeg, kjøpte den brukt på våren 21. Den var/ble litt slarkete i selve håndtaket, mens ellers likte vi den godt til spedbarnsfasen. Stor og god bag. Vet den er kommet i ny versjon, men ville nok spurt om de har erfaring med at håndtaket får litt mye "giv" etter hvert. Det plaga meg mest i trapper, var ikke så nøye ellers.

Når han ble større syns jeg sittedelen ble for "åpen" så vi gikk for ei dypere vogn og har nå en babyjogger city elite (v1).
 
Siden du ikke har fått svar fra noen med nyere versjon enda svarer jeg på vår erfaring selv om den er litt eldre... vi hadde en fra rundt 2018 tror jeg, kjøpte den brukt på våren 21. Den var/ble litt slarkete i selve håndtaket, mens ellers likte vi den godt til spedbarnsfasen. Stor og god bag. Vet den er kommet i ny versjon, men ville nok spurt om de har erfaring med at håndtaket får litt mye "giv" etter hvert. Det plaga meg mest i trapper, var ikke så nøye ellers.

Når han ble større syns jeg sittedelen ble for "åpen" så vi gikk for ei dypere vogn og har nå en babyjogger city elite (v1).
Tusen takk for svar :)
 
Tusen takk for svar :)
Ingen problem! Elska at underdelen ble så nett og liten når den skulle inn i bilen og at man kunne ta håndtaket nesten helt ned inntil baggen når den sto i gangen, det sparte myyyye plass i en liten gang! Så det var mye positivt med den også altså :)
 
Ingen problem! Elska at underdelen ble så nett og liten når den skulle inn i bilen og at man kunne ta håndtaket nesten helt ned inntil baggen når den sto i gangen, det sparte myyyye plass i en liten gang! Så det var mye positivt med den også altså :)
Ble til at jeg bestilte den, så krysser fingrene for at jeg blir fornøyd :D
 
Har 2022, veldig smidig og god vogn. Kjempefornøyd. Lett å slå sammen og ta opp. I overgang til sportsdel (hvis du vil variere litt), og om du vil variere hvilken vei sportsdelen er, tas vognen kjapt av underdelen, og på igjen med et klikk. Ikke så god på snø og veldig ulendt terreng, men det går, nå er jo forøvrig ikke vognen laget til det heller. Vi har også lite snø her vi bor, og skal vi ut i terrenget, vil vi bruke bæresele. Ellers har jeg lengtet etter kalesjen som f.eks. Bugaboo har, men det ordnet seg helt supert med en liten, nett solskjerm fra Tinkafu som alltid er med på lur.
 
Back
Topp