Erfaring med clearblue digital?

Himmelmamma

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg er på tur i Hellas og har pakket med meg en digital test med ukes indikator i tro om at jeg egentlig ikke trengte noen av testene mine på tur.

Men nå ser det ut om det kan ha gått veien denne syklusen. Så mitt spørsmål til dere om har brukt denne før - hvor sterk var streken deres på 25 mlU tester før den slo ut på den digitale? Gjerne med bilder altså :hilarious:

Jeg har make sure 25 mlU strimler og jeg har bare to igjen. Nå er steken veldig svak mens den er tydeligere på en RFSU 10 mlU test jeg hadde med meg.

Last edited:
IMG_3713.jpegIMG_3714.jpeg

Den med plusstegnet fikk jeg 8.dpo. Den med ukesindikator var dagen etter.
Gratulerer!

Jeg har fått utslag på digital med +tegn 10 dpo, ikke turt å ta tidligere enn det :smiley-ashamed004

Tok strimlene på morgenurin og den digitale på kvelden. Dette var 9 dpo (4 dager etter innsett av 5-dagers blastocyst). Du kan se klokkeslettene for når jeg tok de øverst på bildet.

IMG_2313.jpegIMG_2314.jpegIMG_2315.jpeg

67DB5583-599A-408B-B3C7-1D074196A197.jpeg

Her var jeg 10dpo med maibarnet mitt. Jeg kunne skimte strek på babyplan vanlig, men det fanges ikke på kamera. På babyplan tidlig ser man strek, men den er svak. Ble sjokkert da det faktisk slo ut på digital. Så jeg har egentlig erfart at den slår ut nesten med det samme, og er vel så bra som tidligtestene. :angelic:

Vis vedlegget 486793
Her var jeg 10dpo med maibarnet mitt. Jeg kunne skimte strek på babyplan vanlig, men det fanges ikke på kamera. På babyplan tidlig ser man strek, men den er svak. Ble sjokkert da det faktisk slo ut på digital. Så jeg har egentlig erfart at den slår ut nesten med det samme, og er vel så bra som tidligtestene. :angelic:
Ja, det fant jeg ut i går også :hilarious:

IMG_6046.jpeg

Åå, så gøy! Gratulerer! :love7
Da kommer du inn i samme termingruppe som meg da? Jeg har termin 20. mars, og testet positivt i forgårs. :love017
Ja veldig gøy! Tusen takk ❤️
Det gjør jeg da, jeg har termin ca. 16 mars :love7
Er i risikogruppen for svangerskapsdiabetes da, og med første barnet mitt fødte jeg 37+0 så er litt spent på om vi kommer oss helt inn i mars men det er nok der jeg hører til altså.

Ja veldig gøy! Tusen takk ❤️
Det gjør jeg da, jeg har termin ca. 16 mars :love7
Er i risikogruppen for svangerskapsdiabetes da, og med første barnet mitt fødte jeg 37+0 så er litt spent på om vi kommer oss helt inn i mars men det er nok der jeg hører til altså.
Jeg fødte min første 37+2. :shy: Hadde termin 29. juli, og trodde jeg skulle ende med en augustbaby, men det ble juli. :joyful: De kommer når de kommer disse små. Jeg ble passe utålmodig da nestemann «ikke kom før» 39+1. :laughing002

Jeg fødte min første 37+2. :shy: Hadde termin 29. juli, og trodde jeg skulle ende med en augustbaby, men det ble juli. :joyful: De kommer når de kommer disse små. Jeg ble passe utålmodig da nestemann «ikke kom før» 39+1. :laughing002
Ja, jeg er veldig glad hun valgte å komme 37+0 for hun var estimert til å passere 4000g og jeg hadde fått dato til å bli satt i gang men så bestemte hun seg for å komme selv :hilarious:

Ja, jeg er veldig glad hun valgte å komme 37+0 for hun var estimert til å passere 4000g og jeg hadde fått dato til å bli satt i gang men så bestemte hun seg for å komme selv :hilarious:
Haha, ja begge mine har ligget høyt over på kurven. :joyful: Men begge har kommet før, så det ble ikke så halv-gærnt likevel. Kanskje jeg bare er sånn, som lager de store er klare litt før. Kan hende vi begge er sånn. :happy:

Back
Topp