Erfaring med Basson grande soft vogn?

Snart4barnsmora

Betatt av forumet
Vurderer en Basson grande soft, men klarer ikke finne noen med erfaringer på nett. Kanskje det er noen her inne som kan hjelpe?

Vurderer en Basson grande soft, men klarer ikke finne noen med erfaringer på nett. Kanskje det er noen her inne som kan hjelpe?

Jeg har basson grande soft! Veldig god å trille, enkel å manøvrere, men kan være litt vanskelig å gå på bytur med pga størrelsen. Den er stor! Egner seg best som turvogn. Tar hele bagasjerommet i bilen også, så hadde jeg kunnet valgt på nytt ville jeg tatt en vogn som var vesentlig mindre eller mer kompakt sammenslått.

Men utenom det er jeg superfornøyd! Godt materiale, god plass, høyden er fin.

Basson Grande Soft: Jeg har den som sovevogn ettersom vi bor i 3. etg og ikke orker å drasse den andre vogna opp og ned ut og inn av bilen Vogna er super til vårt bruk og jeg elsker den, men synes den er tung å manøvrere med de gummihjulene kontra Emmaljunga City Cross. Ikke at dette egentlig har noen betydning ettersom det er ut og inn på verandaen, but still;p
Vogna er stor og romslig, enkel å bruke med stor plass/bærer under og lufting bak på kalesjen. Bagen er hele 97 cm i lenge og 60 cm i bredde. Kjøpte vår brukt og mini har sovet i den fra dag 1 nesten, nå er han 4 mnd.

Jeg aner ikke hva vi har. Men vi har en brukt bassonbaby vogn til campingvogna. Det er 2008 mod og den er nå på 4 barnet. Fungere kjempe fint og vært på en skikkelig tur i mange parker med kjølebagger osv i sommer. Elsker den vogna til sånne turer og angrer ikke på at vi kjøpte den til sånt bruk. Har emmaljunga vogn i hvitt skinn så den var ikke aktuell å bruke til camping. Bassonbaby vogna har vært prøvd ut på alle de underlaget vi kan tenke oss og den fungerer på alt. Vi har nok en som er mindre. Men var i legoland i sommer og så mange av de store bassonbaby vognene. Så det til å med satt en 4 åring og en 2 åring i en sånn stor bag, i en annen en så lå det ett barn på over 7 år som tok en liten pause i lillesøster vogn. De vognene virker det som om tåler mye.

Back
Topp