Erfaring med barnevogner?

Såpebobla

Elsker forumet
Jeg skal bli mor for første gang og har så smått begynt å titte litt på barnevogner. Hva er best av kombivogn og duovogn? Og har dere noen merker å anbefale? Er bremser på håndtaket lurt å ha? Jeg har en lang nedoverbakke..

ORIGINAL: Pinkimar

Jeg skal bli mor for første gang og har så smått begynt å titte litt på barnevogner. Hva er best av kombivogn og duovogn? Og har dere noen merker å anbefale? Er bremser på håndtaket lurt å ha? Jeg har en lang nedoverbakke..

Hihi. "Jeg har en lang nedoverbakke" [:D]

Vi har hatt Simo Duo og er helt 100% fornøyd.

Jeg hadde simo kombi til de to eldste, og bugaboo cameleon til minste. Kommer aldri til å kjøpe simo igjen, for den er for stor og klumpete for meg. Vognen vi hadde var veldig god og lun, men som sagt, så var den for mye vogn...

Bubabooen vår er den beste vognen vi har hatt. Den er superlett å trille, veier nesten ingenting, og tar liten plass når den legges sammen. Vi kan sette vår rett inn i bagasjerommet uten å slå den sammen (touran).

Duo [:D] Da slipper du vekta på bagen OG sittedelen oppå vogna..

Tipser om Emmaljunga Citycross med Citybag. Eller Teutonia Prestige[:D]

Te Eff Kååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!! [:D] (TFK Joggster Twist)

Ingen over ingen vedsiden!

love my TFK

ORIGINAL: *Benedicte*

jeg er veldi fornøyd med emmaljunga edge duo [:D]

Ikke særlig god vogn i oppoverbakke eller nedoverbakke da.. Vogna er jo nesten 20kg.. + unge + bag + varer e.l?[:'(]

Hihi. "Jeg har en lang nedoverbakke" [:D]

Vi har hatt Simo Duo og er helt 100% fornøyd.

Hehe..! Og en laang oppoverbakke[;)]

Takker for tips! [:D]

Jeg har Emmaljunga Edge Duo, og den er veldig stødig, men SÅÅÅÅÅÅÅ tung.. Hadde ikke kjøpt den på nytt igjen!

Kikker misunnelig bort på mine venninner som har TFK, så ville nok ha gått for den om jeg skulle kjøpt vogn på nytt...

Jeg ville gått for en duo-vogn. Unødvendig med den der bæggen oppi vogna. Er min mening[:)]
Har brio happy duo - storfornøyd[:)]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

Te Eff Kååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!! [:D] (TFK Joggster Twist)

Ingen over ingen vedsiden!

love my TFK

Tydelig at smaken er som baken og alt det der, jeg liker IKKE TFK!

Hvor triller du?
Når er terminen?
Skal du ha vogna mye ut og inn av bilen?
Hvor står vogna når den ikke er i bruk?
Skal du bære bagen mye?
Hvordan bor dere?

Jeg hadde emmaljunga edge duo først,men byttet den ut etter et par mnd fordi den var så stor og tung. Nå har jeg citycross. Elsker den!!!

jeg har en brio kombi og er kjempefornøyd:) og den er ikke tung i det hele tatt syns jeg. eneste råd jeg kan gi av egen erfaring er at du bør ha vogn med fire hjul. jeg ser at mange elsker de med tre men de jeg har trillet med er farlige. tipper for ingenting.. det har også vært noen tester på justering av høyde på håndtakene. de som er til å justere opp og ned så det blir vinkel på den, hvis du skjønner hva jeg mener, de tåler visst trapper ol belastning dårlig..

så spennende med førstefødte:) lykke til og du har masse å glede deg til:) gratulerer:)

Jeg hadde emmaljunga duo edge men den var altfor tung, vi bor også oppe i høyden med lange nedover og oppoverbakker;) Bytta den i en TFK joggster twist når snuppa var 6 mnd og den er fantastisk lett og trille i forhold. For ikke å snakke om hvor mye lettere den er å ta inn og ut av bilen. Anbefales!!

ORIGINAL: pandalise

Duo [:D] Da slipper du vekta på bagen OG sittedelen oppå vogna..

Tipser om Emmaljunga Citycross med Citybag. Eller Teutonia Prestige[:D]

Vi har Emmaljunga Citycross og er kjempe fornøyd! Kjempe lett vogn, fin å manøvre rundt, både i butikker og på skogsveier. Sportsdelen er også liten og hendig.

Back
Topp