Erfaring med Audi a4 stv anyone?

Smash1234

Glad i forumet
Er det plass til bakovervendte seter, stor vogn og..ja..er det grei familie bil??

hvis du kjøper sen 09- eller 10-modell så skal bagasjerommet ha plass til en simovogn + litt bagasje.. modellene før det har ikke bagasjeplass å skryte av.. har jeg hørt.

Nopes.. Den er bitteliten og trang, og har du tenkt til å ha en stor vogn alla Simo Kombi eller Emmaljunga Duo kan du bare glemme det uten å måtte demontere hele vogna. [8D]

ORIGINAL: Sicily

Nopes.. Den er bitteliten og trang, og har du tenkt til å ha en stor vogn alla Simo Kombi eller Emmaljunga Duo kan du bare glemme det uten å måtte demontere hele vogna. [8D]

enig...

ORIGINAL: Sicily

Har TFK søskenvogn vi da....haff, bilen er såå fin, men hjelper ikke det hvis det ikke er plass til unga...[8D]

Den er ikke stor nei... Vi har 04-modell, og vi har plass til bakovervendt BeSafe, men da er det trangt om beinplassen i passasjersetet. Og bagasjen er akkurat passe stor til Scooter´n... Litt mer plass er det jo, men ikke noe å skryte av. Så skal du først ha ny bil ville jeg vel satset på passat eller mondeo eller no slikt...

Tror nok at en a4 blir litt for liten, men i en a6 er det stor plass

Eg solgte min Audi A4 Stv forrige uke.

Fordi:

- Vi hadde bilstol fra Brio, base og stol (husker ikke tilleggsnavn, lånte sete av søstera mi), og det var grei nok plass bak til sete, men eg som da satt forann i passasjersetet satt trykt inn i dashbordet [&:] Hadde vi kræsja, så tror eg ikke at eg hadde hatt så mye bein igjen.

- Bagasjerommet er alt for lite. Vi har Emaljunga duo og den tok hele bagasjerommet (etter å ha demontert vogna), så det endte opp med all bagasje i baksetet når vi skulle på tur. Å det er absolutt ikke noe lurt å ha løse gjenstander i bilen. '

- Vi måtte kjøpe nytt sete til jentungen da hun måtte begynne å bruke skinner pga hofteleddsdysplasi, kjøpte da Acta Graco Cosmic, og det tok jo ikke noe mindre plass enn Brio setet.

- Venter også på tvillingvogn, å det hadde da aldri vert plass til den i bagasjerommet (rekner eg med da) [8|]

Anbefaler ikke Audi A4 Stv som familiebil !

Vi har en audi 80, vil tro de er noe lunde like stor..
Der har jeg iallefall fått inn 1 bakovervendt basafe sete, 1 maxi cosi sete, 2 barn, 2 voksne og 2 moutain buggy vogner[8D][:D]

Vi har Emmaljunga Mondial Duo Combi, ikke noe prob i bagasjerommet med den, og har Besafe Izi Combi x3 sete bakovervendt, heller ikke noe prob.

Back
Topp