Jeg er på et sted i livet mitt nå der jeg er så klar for barn på nesten alle mulige måter, men har ingen kjøreste, ingen mann og heller ingen planer om å få det, vil leve alene uten partner, men å lage en familie selv er en stor drøm i mitt liv. Så da er det assistert befruktning som da blir aktuelt. Fant en nettside som heter European spermbank, ser jo egentlig ganske trygt ut. Men hva vet jeg. Noen som har vært innom denne siden eller hatt kontakt via dem?
og om dette er en valid senter, ser jo sånn ut i mine lyne, og donor profilene er jo ganske godt utfylt noe jeg føler er trygt og bra. Og det er ekstremt viktig for meg at barnet kan få vite mer om sin andre halvdel, det behovet bør bli møtt. kan man få bestilt disse donor rørene til norge eller må det sendes til en dansk klinikk? Nå vet jeg veldig lite om hvordan assistert befruktning funker i norge. Så råd og erfaringer rundt det blir satt stor pris på.
Så for å rydde mer opp i teksten, her er alt jeg lurer på:
- er european spermank en trygg klinikk?
- hvordan funker det å få sendt donor rør fra en sånn side?
- kan man bestille sånne donor rør til en norsk fertilitetsklinikk?
- hvordan blir enslige kvinner behandlet og tatt imot i norge?
- hva må jeg igjennom hos legen og fertilitetsklinikken for å få hjelp med assistert befrukning?
- er det andre donor sider som er tryggere eller bedre?
-dere som har fått barn via fertilitetsklinikk i norge eller utenlands, hvordan er hele prosessen?
- hvilke motbakker møtte dere på?
- hvor skal jeg begynne?
og om dette er en valid senter, ser jo sånn ut i mine lyne, og donor profilene er jo ganske godt utfylt noe jeg føler er trygt og bra. Og det er ekstremt viktig for meg at barnet kan få vite mer om sin andre halvdel, det behovet bør bli møtt. kan man få bestilt disse donor rørene til norge eller må det sendes til en dansk klinikk? Nå vet jeg veldig lite om hvordan assistert befruktning funker i norge. Så råd og erfaringer rundt det blir satt stor pris på.
Så for å rydde mer opp i teksten, her er alt jeg lurer på:
- er european spermank en trygg klinikk?
- hvordan funker det å få sendt donor rør fra en sånn side?
- kan man bestille sånne donor rør til en norsk fertilitetsklinikk?
- hvordan blir enslige kvinner behandlet og tatt imot i norge?
- hva må jeg igjennom hos legen og fertilitetsklinikken for å få hjelp med assistert befrukning?
- er det andre donor sider som er tryggere eller bedre?
-dere som har fått barn via fertilitetsklinikk i norge eller utenlands, hvordan er hele prosessen?
- hvilke motbakker møtte dere på?
- hvor skal jeg begynne?