Erfaring med angrepille?

Bkno9695872

Første møte med forumet
Vi var litt uheldige med at kondomet sprakk. Trodde det var en stund til eggløsning, men da jeg tok eggløsningskalkulator skulle den være ca to dager etter. Jeg fikk ikke kjøpt angrepille før 36 timer senere.

Noen som har erfaring med angrepille og fortelle meg at jeg mest sannsynlig ikke er gravid?? :/

Er det ikke innen 3 døgn(72t) man ska ta den? Men jo raskere jo bedre...

Har bare "dårlig" erfaring med angrepillen. Ett av mine barn er "angrepillebarn". Tok den innen 12 timer også, så det er ikke alltid den fungerer, men den gjør nok det i de fleste tilfeller :)

Jeg har tatt da jeg var yngre. Kjæresten gadd ikke hoppe av. Ble skikkelig kvalm og kastet opp. Gikk bra da, men vet ikke hvor i syklusen jeg var.

Kusina mi hadde sex rett etter hun var ferdig med mensen, hoppet rett i dusjen da hun var for sen med å si i fra at han måtte trekke seg ut. Tok angrepille dagen etterpå. Ble gravid.

Mener angrepillen utsetter eggløsning? Så om man har eggløsning når man har sex, så hjelper det ikke å ta en tror jeg. Har egget blitt befruktet før du tar pillen hindrer det ikke egget i å feste seg.

Storesøster kom til tross for angrepillen - enda den ble tatt under ett døgn etter. MEN, sånn egentlig, så skal det jo en del til å bli gravid på første forsøk. Sånn som denne gangen er lillebror planlagt, men vi brukte flere måneder på å få ham på plass. Så forsåvidt burde det ikke være stor sjans for at du er gravid.

Har tatt den 3 ganger og ikke blitt gravid :) er en del år siden nå, så vet ikke når i syklusen jeg var.

Kusina mi tokk angrepillen og ble gravid. Men det var nok fordi hun var over vektgrensen. Står i pakkningsvedlegget at den er beregnet på kvinner under 70 eller 80 kg. Husker ikke helt

Back
Topp