Erfaring med Angelsound?

Lismick

Elsker forumet
Oktoberfruene 2018
Er det noen som har erfaring med Angelsounds doppler eller annen doppler? Hvor langt på vei fant dere hjertelyden?
 
Ja jeg leste meg litt fram og vurderte om jeg skulle skaffe meg en for å kunne høre hjerteslag i blant :) leste at teknikmagasinet har en tilsvarende Angelsound som jeg kanskje kjøper og tester i morgen :D Da er jeg 9+2 :)
 
Ja jeg leste meg litt fram og vurderte om jeg skulle skaffe meg en for å kunne høre hjerteslag i blant :) leste at teknikmagasinet har en tilsvarende Angelsound som jeg kanskje kjøper og tester i morgen :D Da er jeg 9+2 :)
Da vil jeg gjerne vite hvirdan den er og om den virker. Hva koster den?
 
Da vil jeg gjerne vite hvirdan den er og om den virker. Hva koster den?
Tror den koster 450,- :)
Men ja tenkte å se om jeg klarer og få frem hjertelyden med den. Skal på ultralyd på fredag så tester med doppler etter timen sånn at jeg har sett hjerteslag før jeg tester sånn at jeg ikke blir bekymret om jeg ikke finner så tidlig med doppleren :)
 
Jeg fant den 9+1 men min termin ut i fra el, men i følge ul i dag, så har jeg funnet den uke 8+5. Men det tok noen dager før jeg fant den i gjenn.. Så ikke bli urolig, for det er normalt <3 jeg lette fra 8+0 ca.
 
Jeg fant den 9+1 men min termin ut i fra el, men i følge ul i dag, så har jeg funnet den uke 8+5. Men det tok noen dager før jeg fant den i gjenn.. Så ikke bli urolig, for det er normalt <3 jeg lette fra 8+0 ca.
Ja har hørt det er ganske normalt at det kan gå noen dager mellom å finne hjertelyden med doppler i begynnelsen :) så doppler til hjemmebruk er absolutt ikke noe for alle!
 
Jeg fikk min angelsound i posten i dag, betalte 518 kr for den og en flaske med gel. Har en annen billigtype fra nr. 2 og den er helt ubrukelig!

Jeg fant hjertelyden i dag, 8+4 med angelsound. Ikke lenge, men det var raske og fine slag :D
 
Angelsound ere foresten på tilbud nå så koster mindre enn den på teknikmagasinet. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til kopier, stoler ikke helt på at de er like trygge som originalene.
 
Angelsound ere foresten på tilbud nå så koster mindre enn den på teknikmagasinet. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til kopier, stoler ikke helt på at de er like trygge som originalene.
Hvilken av de typene er det du har? :) Når jeg var på siden deres så legger de jo til mva etterpå også frakt
 
Jeg har den grønne vanlige, den er på tilbud. Betalte 518 inkl en flaske med gel og frakt. Syns ikke det er dyrt :)
 
Har bestilt en vi også:) Gleder oss til den kommer:)
 
Angelsound ere foresten på tilbud nå så koster mindre enn den på teknikmagasinet. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til kopier, stoler ikke helt på at de er like trygge som originalene.
Ja jeg sjekka det. Med faktura og moms så sparer du 10 kr på angelsound i forhold til den på teknikkmagasinet. Men jeg søkte mye på den når jeg fant ut at de hadde og var mange som var fornøyd med den. Har angelsound men de som har lånt den gir den ikke tilbake. Så vurderer å kjøpe på teknikkmagasinet.
 
Ja jeg sjekka det. Med faktura og moms så sparer du 10 kr på angelsound i forhold til den på teknikkmagasinet. Men jeg søkte mye på den når jeg fant ut at de hadde og var mange som var fornøyd med den. Har angelsound men de som har lånt den gir den ikke tilbake. Så vurderer å kjøpe på teknikkmagasinet.
Du må vel kjøpe gel ved siden av på den andre? Jeg betalte med kort så ble ikke noe ekstra fakturagebyr ihvertfall :)
 
Du må vel kjøpe gel ved siden av på den andre? Jeg betalte med kort så ble ikke noe ekstra fakturagebyr ihvertfall :)
Du trenger egentlig ikke gel. Jeg brukte babyolje på min. Jeg skrev feil. Mente ikke fakturagebyr men de 39 kr posten skal ha for å sende det til deg.
 
Back
Topp