erfaring med økonomisko??

¤Ida

Gift med forumet
var innom økonomisko å så at de hadde jo mange stilige sko, å noen jeg forelsket meg i...
men hvordan er kvaliteten på di skoene?? erfaringer??

er fornøyd med de jeg har kjøpt der..
kjøpte støvletter der i februar/mars 2006.. og de har jeg ennå.. like fine.. må bare skifte sånn hælstift.. [:)]

De skoene jeg har kjøpt har vert like fine og gode i kvlitet som feks på skoringen osv

ER veldig fornøyd =)=)

ORIGINAL: LilleLalle

nå skal man ikke dra alle økonomisko-sko under en kam...

har noen som er veldig bra og andre som har vært dårlige.. [:D]

min erfaring og[:)]

Har ikke hatt noen dårlige erfaringer, i hvert fall.. [:)]

Jeg vokste opp med økonomi sko. Husker jeg ofte var kald og frøys på bena[&:]...

fornøyd med de jeg har derfra, både pensko, hverdagssko og støvletter

ORIGINAL: maryjoleen

veldi billig betyr dårligere kvalitet.
er bare sånn[8D]
er ikke fornøyd. dritvonde sko..

kjøpte støvler der, og etter 1 mnd. løsnet hele sålen av.. så jeg har dårlig erfaringe derifra!

Bra. Alltid fornøyd handler sko der ofte[:)]
Jeg ble rimelig overasket en gang når jeg handlet et par joggiser til Sander på Eurosko til 499 kr også fant jeg de samme skoene på økonomisko til 299 kr noen dager senere...[&:][:@]

ORIGINAL: rodstilk

Har ikke hatt noen dårlige erfaringer, i hvert fall.. [:)]

Jeg har bare kjøpt 2 par sko der og det er ganske enkelt fordi jeg får vondt i føttene og ryggen av dem.

man får det man betaler for...

Har kjøpt noen par sko der, fordi jeg aldri lærer og blir lurt av de billige prisene. Men sålene er tynne, de løsner, blir klamog svett (=kald). Hælstiftene må skiftes hele tiden.

Nei, jeg har bestemt meg for å holde meg til skinn rett og slett! De holder lenger, blir iikke klam eller kald på bena. [:)]

Jeg skygger unna Økonomisko [&:] Synes det oser dårlig kvalitet lang vei, men finnes sikkert unntak.

God erfaring ja[:)] Kjøpte vintersko til lillemor der i -07. Etter en stund begynte de og lekke, ikke vanntette. Skulle være det. Etter 6mnd gikk jeg og klaget, var ærlig og sa jeg ikke hadde imprignert de(glemte det) Jeg fikk nye alikevel.

Back
Topp