Erfaring klinikk hausken

Håper dere får full klaff på første forsøk! Det er så deilig å være der, flinke folk og rommene på egguttak er som å være på hotell. Lokalbedøvelse virker ikke på meg så jeg hadde det ganske vondt. Der fikk jeg ligge så lenge jeg trengte etter uttaket. Kunne ta en varm dusj og slappe av i flotte omgivelser før jeg var klar for å dra hjem. Godt å slippe samlebåndfølelsen også:)

Så bra å høre at di er så flinke:D har hatt lokalbedøvelse der nede før og da funket det veldig bra, men var jo i en annen sammenheng da så ikke sikkert det funker på samme måte:) men vi tåler vell det vi må for å få det vi vil :D er det slik etter uttak at man gjerne blir sykemeldt fra jobb eller trengs ikke det? :)
 
Det er nok ganske forskjellig. Jeg var gjennom 3 ferskforsøk og var bare vekke fra jobb den dagen uttaket var, innsettet tok jeg i lunsjen
 
Så bra å høre at di er så flinke:D har hatt lokalbedøvelse der nede før og da funket det veldig bra, men var jo i en annen sammenheng da så ikke sikkert det funker på samme måte:) men vi tåler vell det vi må for å få det vi vil :D er det slik etter uttak at man gjerne blir sykemeldt fra jobb eller trengs ikke det? :)
Jeg har en greie som gjør at jeg på generell basis ikke har noen effekt av lokalbedøvelse :) Sykemelding trengs ikke, ikke i mitt tilfelle i hvert fall. Blir man overstimulert så er det noe annet
 
Jeg har en greie som gjør at jeg på generell basis ikke har noen effekt av lokalbedøvelse :) Sykemelding trengs ikke, ikke i mitt tilfelle i hvert fall. Blir man overstimulert så er det noe annet
Har tatt fri samme dag som uttak bare fordi jeg vet jeg ofte blir litt kvalm og rar av smertestillende og bedøvelse så tenkte at det var greit å få noen til å dekke skiftet på jobb:D
 
Så bra å høre at di er så flinke:D har hatt lokalbedøvelse der nede før og da funket det veldig bra, men var jo i en annen sammenheng da så ikke sikkert det funker på samme måte:) men vi tåler vell det vi må for å få det vi vil :D er det slik etter uttak at man gjerne blir sykemeldt fra jobb eller trengs ikke det? :)
Jeg trengte den sykemeldinga jeg fikk som var 3 dager. Var vondt å gå, og hadde en del vondt i magen.. Var nok en del luft. Var ikke overstimulert noen av gangene :) Jobber i barnehage og hadde ikke hatt sjans til å være på jobb.
Kanskje lurt å ta i mot sykemeldingen og heller la være å bruke den hvis du ikke trenger?
 
Jeg trengte den sykemeldinga jeg fikk som var 3 dager. Var vondt å gå, og hadde en del vondt i magen.. Var nok en del luft. Var ikke overstimulert noen av gangene :) Jobber i barnehage og hadde ikke hatt sjans til å være på jobb.
Kanskje lurt å ta i mot sykemeldingen og heller la være å bruke den hvis du ikke trenger?
Ja tenker også det kan være greit å være forberedt på det:) har tatt fri samme dag som uttak så får vi se:)
 
Har tatt fri samme dag som uttak bare fordi jeg vet jeg ofte blir litt kvalm og rar av smertestillende og bedøvelse så tenkte at det var greit å få noen til å dekke skiftet på jobb:D
Ikke dumt :)
Hvordan går det med deg nå?
 
Jo det går fint:) hadde siste dag på fonal-f og fyremadel sprøytene nå i dag og skal ta ovitrelle i morgen, uttak på fredags morgen :D så gleder meg veldig til å se hvordan ting går :D
Håper alt gikk fint med uttaket :) Og at egga har utvikla seg fint!
 
Håper alt gikk fint med uttaket :) Og at egga har utvikla seg fint!
Fikk 1 befruktet egg, kom til innsett i dag og der var jammen meg ett egg til blitt befruktet litt senere enn det første:) så vi fikk sette inn 2 egg (begge 7 celler, så var ikke gode nok til å fryses) :D så nå bare krysses fingrene og ventetiden før test starter:p
 
Hausken i Bergen er kjempeflinke iallefall! Ble gravid på 2.forsøk og var da nesten 41 år. Diagnose PCOS og habituell abort. Skal kanskje prøve igjen med søsken over nyttår, men er klar over at alderen er min fiende... Får tatt blodprøver og så får vi ta det derifra. De er iallefall proffe og hyggelige og realistiske :)
 
Jeg er veldig fornøyd med Hausken Lysaker. Alle der er veldig profesjonelle og serviceinnstilte.

Uttaket var desverre utrolig vondt, så det var godt å ha mulighet til å legge seg i seng på eget rom. Fikk også en elektrisk varmepute til å ha på magen av sykepleieren. Ble nok litt overstimulert noe som nok bidro til smertene.

De fikk ut 22 egg, hvor 16 var modene nok til å bli befruktet. 8 hadde igjen delt seg dagen etter og da jeg skulle ha innsett på dag 5 var det tre igjen som hadde utviklet seg som de skulle. Det beste ble satt inn på mandag. Så nå venter vi i spenning på at det skal feste seg
 
Fikk 1 befruktet egg, kom til innsett i dag og der var jammen meg ett egg til blitt befruktet litt senere enn det første:) så vi fikk sette inn 2 egg (begge 7 celler, så var ikke gode nok til å fryses) :D så nå bare krysses fingrene og ventetiden før test starter:p
Så bra! Hvordan gikk det? Er testen positiv? :Heartred
 
Hvordan gikk det med dere @Juli85 ? :Heartred Vi har fått time til konsultasjon 03.12 (og mulighet for oppstart i januar) og er veldig spente! Har fått time til Rikshospitalet 03.01, og på telefon sa de at vi kunne forvente oppstart i februar/mars. Så nå er det et dilemma om vi skal kjøre Hausken fra start eller gi det offentlige et forsøk først. Noen gode råd der ute?
 
Last edited:
Hei!
Jeg og min samboer var hos klinikk hausken for ikke så lenge siden, og vi fikk en veldig god følelse av denne klinikken :) veldig god opplevelse. Vi er enda i oppstartsfasen, men er klarert til å starte når vi ønsker det. Vi lurer litt på angående priser osv, noen som vet hvor mye man ca må sette av? Barnerett, leveranse og sæd. Spennende tid vi har i vente :)
 
Back
Topp