Erfaring fra ferie?

Soltrollet89

Blir kjent med forumet
Om 1 uke setter jeg kursen mot Barcelona og skal videre derfra med cruise over Atlanterhavet til Florida. :D

Noen andregangsfødende som har vært på cruise mens de har vært gravide? Kan en spise salat og frukt som de har på den båten tro? ( så et program på hvordan mat og div ble laget på den båten, grønnsaker og salat blir vasket ganske grundig.)

Skal selvsagt til legen rett før jeg reiser. Må ha med legeerklæring osv. Pga båten tar ikke i mot gravide i fra uke 24 eller om du kommer inn i den uken mens du er ombord.

Har smått begynt pakke. Det blir mest kjoler i denne bagasjen :p Ser fram til varme og 30+ om ikke så lenge :D
 
Kom hjem fra 14 dager i Karibien nå nettop. Er ikke helt samme greia, men med meg gikk det supert! Holdt meg unna salat og ellers frukt/grønt jeg ikke hadde skrelt og skylt selv (med flaskevann) pusset tenner med flaskevann og drakk brus osv uten is. Det går nok helt fint skal du se. Jeg tipper det er mer trygt å spise salat osv om det er fra cruiseskipet enn om det er på fastland, men Google litt rundt du :)
 
Back
Topp