Sukkertøy
Glad i forumet
Noen som vet om vogner med håndbremse foran, skivebremse?virker som det er svært sjeldent. Tenker det er en fordel ved bratte bakker og i terreng, delvis nedbremsing.
![]()
Hartan gtracer har håndbrems og bremseskiver også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet om vogner med håndbremse foran, skivebremse?virker som det er svært sjeldent. Tenker det er en fordel ved bratte bakker og i terreng, delvis nedbremsing.
![]()
Hahahaha!sku nesten tro det!
![]()
Sånn er'e når drømmevogna endelig kom i hus..![]()
Dog var mannens reaksjon etter litt graving "jeg syns den vogna er stygg jeg.. Det har jeg sagt før.."*doh*
Haha!Hahahaha!sku nesten tro det!
![]()
Sånn er'e når drømmevogna endelig kom i hus..![]()
Dog var mannens reaksjon etter litt graving "jeg syns den vogna er stygg jeg.. Det har jeg sagt før.."*doh*
Helt enig! Jeg anbefalte han å sette på seg brillerÅh, for en joykiller. Han tar helt feil![]()
Hihi!Haha!![]()
Jeg tenkte også at vi trengte to vogner, og vi hadde det med storebror.. Men denne gangen håper jeg at jeg har truffet alt i ett med trailz'enJeg har kommet til at man må ha 2!! hehehe...
Vi begynte med en Brio Go sist... elsker den vogna på sommerføre.. og på senter og sånt...svingbare hjul.. ( og på den nyeste modellen kan man få "vinterhjul" å... det fikk ikke vi )
MEN syntes ikke den er så god på grusveier.. og ikke vinter heller... dessuten er bagen litt liten...
SÅ vi kjøpte en Simo også... med lufthjul og mykt understell som danser over grusveiene og snøen.. og som har stor plass i både bag og sportsdelen ser jo også ut som bag når man legger over fotposen...
Så Brio'n ligger i bilen.. som sentervogn og ut på besøk- vogn...
Og Simon er hjemme som sovevogn og ut på tur vogn...