Erfaring barnevogn :)

Jeg har kommet til at man må ha 2!! hehehe...

Vi begynte med en Brio Go sist... elsker den vogna på sommerføre.. og på senter og sånt...svingbare hjul.. ( og på den nyeste modellen kan man få "vinterhjul" å... det fikk ikke vi )
MEN syntes ikke den er så god på grusveier.. og ikke vinter heller... dessuten er bagen litt liten...

SÅ vi kjøpte en Simo også... med lufthjul og mykt understell som danser over grusveiene og snøen.. og som har stor plass i både bag og sportsdelen ser jo også ut som bag når man legger over fotposen...

Så Brio'n ligger i bilen.. som sentervogn og ut på besøk- vogn...
Og Simon er hjemme som sovevogn og ut på tur vogn...

Jeg har kommet til at man må ha 2!! hehehe...

Vi begynte med en Brio Go sist... elsker den vogna på sommerføre.. og på senter og sånt...svingbare hjul.. ( og på den nyeste modellen kan man få "vinterhjul" å... det fikk ikke vi )
MEN syntes ikke den er så god på grusveier.. og ikke vinter heller... dessuten er bagen litt liten...

SÅ vi kjøpte en Simo også... med lufthjul og mykt understell som danser over grusveiene og snøen.. og som har stor plass i både bag og sportsdelen ser jo også ut som bag når man legger over fotposen...

Så Brio'n ligger i bilen.. som sentervogn og ut på besøk- vogn...
Og Simon er hjemme som sovevogn og ut på tur vogn...
Jeg tenkte også at vi trengte to vogner, og vi hadde det med storebror.. Men denne gangen håper jeg at jeg har truffet alt i ett med trailz'en :)

Back
Topp