Erfaring barnevogn :)

Junimor

Elsker forumet
♡Junigull 2016♡
Snøfnuggene 2018
Dere med litt erfaring kan dere hjelpe meg som er helt blank?

Kriterier
4 hjul
Svingbare hjul
God på all slags føre
Enkel å pakke inn og ut av bilen
At sitte delen kan settes begge veier

Takk på forhånd <3

Sniker meg inn i denne tråden, for dette lurer jeg også på ;)

Dere med litt erfaring kan dere hjelpe meg som er helt blank?

Kriterier
4 hjul
Svingbare hjul
God på all slags føre
Enkel å pakke inn og ut av bilen
At sitte delen kan settes begge veier

Takk på forhånd <3
Emmaljunga super nitro eller viking :D har super nitro med super viking understell

Følger denne! ;)

Hvis du vil all føre så går det ikke sammen med svingbare hjul...

Bugaboo buffalo! ;-) fantastisk vogn... Har den og skal ha donkey no! :-)

Enig med svingbare hjul ikke funker på all slags føre! Vi har Emmaljunga mondial deluxe med store hjul og vi har kommet til overalt! :D
På snø, humpete skogsveier, smale stier, grus, stranden. Ja overalt! Og fått mange tilbakemeldinger på at den er så lett å trille. Selv om det i utgangspunktet er ei tung vogn.

Synes også det har vært supert å kunne sette opp ryggen i bagdelen. Lille ble etterhvert veldig nysgjerrig men var fortsatt for liten for sportsdelen og da var det gull verdt ;)

Trailz! :D
Svingbare hjul som kan låses ved behov! Sittedelen er vendbar, den er lett å slå sammen og legge i bilen, kan brukes med bilstol, stor bagdel og er fryktelig god å trille! :D ImageUploadedByBV Forum1449176157.104073.jpg

Min med svingbare hjul kommer frem i snø :) kan låse de :)

Jeg har hatt tre vogner med svingbare hjul.. Jeg har gått mye ute i all slags vær uten at det har vært problem med noen av disse! Jeg har låst fremhjulene i feks høy snø, mye dyp grus eller på humpete stier.. Gjort på 0,5 sek!

Emmaljunga super nitro er min favoritt! Jeg mener at den oppfyller alle kriteriene (hadde de samme selv, pluss et par til). Aldri angret et sekund på den vognen!!

Já hvis det går án å låse så går det jo

Jeg liker hartan GTracer :) der kan man kjøpe ekstra sett hjul (kalles vinterhjul) til de svingbare foran slik at de blir faste og like store som de bak. Ellers kan man også låse disse :) bagen ser mindre ut ift. Emmaljunga men innside målene er så og si det samme. Den blir liten og nett når den slåes sammen og sportsdelen er genial- kalesjen også :) svært lite feil med disse vognene også :) hadde store planer om å kjøpe den lenge før vi ble gravide- men ettersom vi har flyttet så er ikke behovet for den type stor vogn der lenger :/ selvom jeg veldig gjerne skulle hatt den ❤:D

Noen som vet om vogner med håndbremse foran, skivebremse? ☺️ virker som det er svært sjeldent. Tenker det er en fordel ved bratte bakker og i terreng, delvis nedbremsing. ☺️

Det går helt fint! Må bare være store nok og ha mulighet for og låses. Jeg hadde dette merket/ modellen sist, uansett kor mye slaps d var, (og den snøen vi ev hadde i Bergen)kom jeg meg frem like lett som andre faste firhjulinger.
ImageUploadedByBV Forum1449214376.366955.jpg

Noen som vet om vogner med håndbremse foran, skivebremse? ☺️ virker som det er svært sjeldent. Tenker det er en fordel ved bratte bakker og i terreng, delvis nedbremsing. ☺️
Tfk har i alle fall håndbrems.

Back
Topp