Er

NEI! det er nok min jobb ja!

Her e han kjempeflint [:)]

Ja, er jeg som ikke er så flink [8|] Neida, vi bytter på, men Lars tar han vel 80 % av gangene [:-]

Tar det somregel jeg og, men viss jeg er sliten spørr jeg han pent om vi kan dele litt på det..

flink han [:)] i helgene og hvis det er krise i ukedagene [;)]

min jobb det..er no fordi min kjære skal opp kl fem om morningen.. og vil gjerne sove ut i helgen..

Det slipper vi heldigvis å tenke på ettersom hun sover som en drøm :)

Nå sover han endelig hele natten, men da han ikke gjorde det delte vi på det, spes i helgene.

deler[:D]

Alt er min jobb

sånn bortsett fra å "lage dem".. [8|]

Alt er min jobb :) han ligger på gjesterommet :)

Det er jeg som er melkeriet så det er nok min jobb. Men om det er noe spesielt, at hun ikke vil legge seg til uansett hvor mye jeg prøver så stepper han inn selv om det helle rikke går så bra. Men hjelper for meg uansett, for da slipper jeg å ta henne hele tiden. Men er egentlig bare jeg ja [8D]

Om natta er det min jobb, siden jeg ammer. Men det er han som legger henne hver kveld, og står opp tidlig hver dag.[:D]
Eller tidlig og tidlig, hun våkner ikke før nitiden[8D]

Siden hun spiser melk pluss at min kjære har en annen jobb så er dette ¨min jobb tenker jeg[:)]

Jeg valgte deler på det, for han er flink å ta henne i helgene så jeg får sove litt. Når han skal opp 6 syns jeg det er helt greit at jeg tar henne hvis hn våkner. [:)]

ORIGINAL: carinasverden

Siden hun spiser melk pluss at min kjære har en annen jobb så er dette ¨min jobb tenker jeg[:)]

bytt ut hun med han ;)

Siden jeg ikke bor med bf så er nok det min jobb ja..
Det var det forsåvidt når jeg bodde med han og[8D]

Back
Topp