Er?

Chupachups

Glad i forumet
Er det normalt å være veldig hard helt nederst i magen hvis man er gravid? Har også veldig morgenkvalme og vondt i korsryggen. Er 4 dager siden TR skulle vært her, men tør ikke å teste[:'(]

ORIGINAL: Chupachups

Er det normalt å være veldig hard helt nederst i magen hvis man er gravid? Har også veldig morgenkvalme og vondt i korsryggen. Er 4 dager siden TR skulle vært her, men tør ikke å teste[:'(]

Mange merker det med en gang man er gravid, man bare vet det liksom...men samtidig vondt i magen og ryggen rett før mensen er og veldig vanlig[&:] jeg for min del merket ikke at jeg var gravid før jeg var i uke9... og merket egentlig ikke noe mer til svangerskapet i det hele tatt før hun begynte å sparke inni her... så vi er forskjellige.....Får håpe morgenkvalmen betyr at du er gravid da..hehe, hvis det er det ønsker såklart.. det er jo bare ta en test det da [:)] få med deg ei venninne, det er alltid litt lettere....

Men TR har bestandi vært regelmessig til meg... *håper det er positiv test*

Håper med deg[:)] hold oss oppdatert da.....

Men TR har bestandi vært regelmessig til meg... *håper det er positiv test*

ikke min heller,og jeg var gravid!!
krysser fingerne for deg!!

lykke til!

Lykke til med testing[:)]

Lykke til!

ORIGINAL: Chupachups

Det at man blir veldig har nederst i magen kommer som regel seinere, når livmoren kommer opp av bekkenet.. Jeg har merket det først nå, og jeg er 16 uker..

test test test

(Ikke noe særlig nygerrig jeg[8D])

Masse lykke til!

Takk for alle svar! =) Skal avvente litt til før jeg tester, kommer med svar etter test! [;)]  *klem*

Den var negativ, men t-r har ikke kommet enda. =(=(

ORIGINAL: camika

Lykke til!

Back
Topp