Som dett står i en annen tråd han døde ettåringen som ble kvalt i barnehagen av skadene sine
I denne artikkelen står det at barnet ble kvelt av deler av selen som tilhørte vognen: https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/gPMWoL/Ettaring-dode-etter-ulykke-i-barnehage
Jeg fikk grøssinger. Er ikke selene som hører til vognene testet og sikker? Noen som har hørt om hendelser der barn har havnet i klem eller lignende i selen? Hvordan kom barnet i klem? Og dere som jobber i barnehage, er det noen typiske feil eller farer dere ser på vogner man ble være obs på? Jeg spør ikke om dette for å spekulere i hendelsesforløpet i Bergen, men hva som kan skje min lille gutt om han får sove med sele på
hemmelige feller på en måte.
Familien til lille gutten i Bergen har min dypeste medfølelse. Den værste sorgen man kan oppleve er å miste barnet sitt
Jeg fikk grøssinger. Er ikke selene som hører til vognene testet og sikker? Noen som har hørt om hendelser der barn har havnet i klem eller lignende i selen? Hvordan kom barnet i klem? Og dere som jobber i barnehage, er det noen typiske feil eller farer dere ser på vogner man ble være obs på? Jeg spør ikke om dette for å spekulere i hendelsesforløpet i Bergen, men hva som kan skje min lille gutt om han får sove med sele på
hemmelige feller på en måte. Familien til lille gutten i Bergen har min dypeste medfølelse. Den værste sorgen man kan oppleve er å miste barnet sitt