Er visst gravid!

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Shit så sykt det føles!!
Tok først en test som var litt rar, ikke full teststrek, og tenkte egentlig at det kunne være en feil med den..

IMG_20210925_152926.jpg
Men to dager senere tok jeg denne, og her råder det vel ingen tvil!
IMG_20210927_052818.jpg

Jeg er sørenmeg gravid! 15 mnd siden sist fødsel, mensen har vert rar, hatt mellomblødninger, lange og korte sykluser, sterke og svake blødninger, og plutselig fikk jeg for meg at jeg skulle kjøpe en test.

Til tross for at noen av syklusene har vert lengre enn dette, følte jeg for å teste. Det er som om kroppen bare vet det!

Nå har jeg en forklaring på den plutselige (ekstreme) sulten, nesten-besvimelsene mine hver gang jeg reiser meg, kvalmen, trettheten, tettheten i bihulene og det at jeg plutselig føler at jeg ikke får pustet inn nok luft/tungpustet.

Shit altså!! Nummer fem!! Det er vilt det, klarer ikke å ta det helt inn over meg:wideyed:

Last edited:
Shit så sykt det føles!!
Tok først en test som var litt rar, ikke full teststrek, og tenkte egenrlig at det kunne være en feil med den..

Vis vedlegget 367010
Men to dager senere tok jeg denne, og her råder det vel ingen tvil!
Vis vedlegget 367011

Jeg er sørenmeg gravid! 15 mnd siden sist fødsel, mensen har vert rar, hatt mellomblødninger, lange og korte sykluser, sterke og svake blødninger, og plutselig fikk jeg for meg at jeg skulle kjøpe en test.

Til tross for at noen av syklusene har vert lengre enn dette, følte jeg for å teste. Det er som om kroppen bare vet det!

Nå har jeg en forklaring på den plutselige (ekstremw) sulten, nesten-besvimelsene mine hver gang jeg reiser meg, kvalmen, trettheten, tettheten i bihulene og det at jeg plutselig føler at jeg ikke får pustet inn nok luft/tungpustet.

Shir altså!! Nummer fem!! Det er vilt det, klarer ikke å ta det helt inn over meg:wideyed:
Gratulerer så mye :Heartred:Heartred

Gratulerer, så gøy med så mange:Heartred Her er jeg heldig om jeg får mannen med på en nr 3, men vi må ivertfall på nr 2 først før jeg maser:facepalm::angelic: Jeg kunne selv tenkt meg en flokk:love7

Gratulerer, så gøy med så mange:Heartred Her er jeg heldig om jeg får mannen med på en nr 3, men vi må ivertfall på nr 2 først før jeg maser:facepalm::angelic: Jeg kunne selv tenkt meg en flokk:love7
Jeg brukte en stund på å få med mannen på nr 3, hadde selv kos meg med maaaange

Tusen takk <3 jeg sa en gang i tiden at jeg kunne tenke meg 4-5 barn, men var egentlige g ok da vi hadde 3, meeen livet skjer og nå blir jeg altså fembarnsmamma! Sykt egentlig, men utrolig kos også da <3

Gratulerer :Heartred Her måtte jeg overbevise mannen til å si ja til nummer 2 :facepalm:

Vi har fem fra før :) Alle timet og planlagt (gale mennesker :hungover: :knegg:). Og ikke i noe sekt eller noe sånt, ikke millionærer heller, bare vanlig sykepleier og lærer :laughing002

Så herlig:Heartpink Kan jeg spørre om nummer seks også var planlagt?
Jeg kunne nok også ha planlagt flere barn, men her har det nok vert litt mer tilfeldighet og uforsiktighet som har rådet:yuck:

Jupp, timet og planlagt :knegg: men vi har egentlig ferdig med fem.. Men så ble jeg uventet gravid i vår, og opplevde en MA. Og etter det ble ikke ting som før.. Så da ble vi til slutt enige om at vi manglet en :Heartpink som forhåpentligvis kommer i juni.

Back
Topp