ORIGINAL: Frumus.
Har en helt fantastisk type så jeg trenger ikke bruke slikt
Så de som trenger det har ikke fantastiske menn...?
Ok, for å få det sagt med en gang; det er IKKE bare deg, men flere jeg reagerer litt på her. det HAR faktisk ingenting med hvor fantastisk mannen måtte være, om man liker det naturlige eller hva....
NOEN er faktisk beklageligvis avhengig av ekstra stimuli for å få orgasme.
Før jeg ble gravid igjen nå, fungerte det som oftest fint med bare det "naturlige utstyret", selv om jeg alltid har slitt for å få orgasme, av flere årsaker, både fysiske og psykiske. Etter at jeg ble gravid igjen har vibratoren vært et must. Det gjør ikke min mann mindre fantastisk, eller meg noe mindre begeistret for hans naturlige utstyr. Det er en fysiologisk greie, som forhåpentlig endrer seg tilbake igjen etter fødsel. heldigvis har både han og jeg en grei innstilling til akkurat det, og han ser heldigvis ikek vibratoren som en konkurrent elelr noe som gjør ham til mindre mann. MEn tvert i mot som en berikelse, en mulighet for å gi oss begge mer nytelse.
Synd at folk skal være nødt til å uttale seg på en nedlatende måte om noe som er en nødvendighet for andre, og ikke kunne akseptere at vi er alle forskjellige. Dere som lett får orgasme uten ekstra stimuli, flott! Dere aner faen ikke hvor heldige dere er! Det ER ikke kult når man egentlig kunne tenke seg en kjapp en,og vite at da er det i så fall ALLTID uten orgasme for egen del.Når man MÅ ha minst 30 minutter, noen ganger bortimot en time stimuli for å få orgasme. Da er faktisk vibratoren ufattelig god å ha, den forenkler som regel ting en smule.
Så voks opp og slutt å ditche hjelpemidler og folk som trenger dem. Det KAN hende dere og får bruk for de en dag!
Edit; alternativet "som regel" mangler for at alle skal kunne stemme her...