Er vi rare...

Ja dere er rare.
Potet og pasta blir dobbelt opp, her har vi heller salat ved siden av spaghetti med kjøttdeig de få gangene vi spiser det. Avokado, agurk og tomat passer veldig godt til kjøttsaus.
Mye sunnere og mye bedre.

Ville ikke kalt dere rare, men kunne nok aldri hatt det selv [:-]

Potet ved siden av? Den var ny for meg. Pleier ha salat og fullkornsrundstykker vi for at det skal bli mer middag.

ORIGINAL: Oline

Potet og spaghetti er litt "dobbelt opp" for meg (og jeg er et karbo-vrak)

For meg er det sånn som pensjonistene gjør. Fordi de MÅ ha potet-middag, og ser på spaghetti som "noe nymotens utenlandske greier" som de ikke vet helt hvordan de skal spise
HAHA,jeg er litt enig også da [8D][:D]

jaaaaaaaaaaaaa, dere er rare [8D][8D][8D]

Siterer gubben; "De burde prøve det før de kan uttale seg. Er jo mye bedre med potetsmaken på siden. Syns iallefall jeg..."

[;)]

pleier ikke det, men syns ikke det er rart fordi [:)] bruker gjerne spaghetti til fiskekake i brun saus og potet [:)] med en dæsj ketshup på [:)]

ORIGINAL: Oline

Potet og spaghetti er litt "dobbelt opp" for meg (og jeg er et karbo-vrak)

For meg er det sånn som pensjonistene gjør. Fordi de MÅ ha potet-middag, og ser på spaghetti som "noe nymotens utenlandske greier" som de ikke vet helt hvordan de skal spise

ja, det jeg hadde tenkt å skrive! [:)]

ORIGINAL: linusisvingen

jeg syns ikke det er rart, for det har alltid pappa gjort[;)] vi gjør det ikke selv, men om de er her på middag og vi har spaghetti, må jeg koke poteter til han[;)]

samme her! [:D]

ORIGINAL: Herbie

Ja! Raringer!!

Blir jo altfor mye karb i ett måltid[8D]

Det er jo ikke sånn att vi tar et fullt fat med spaghetti, for så å fylle på med poteter igjen... Blir jo like mye mat i litt spaghetti og potet, enn mye spaghetti, liksom...

Og ET måltid med mye(?) karbs i nå og da driiiiiter jeg en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeempelang bajs i [8D][;)][:D]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

ORIGINAL: Herbie

Ja! Raringer!!

Blir jo altfor mye karb i ett måltid[8D]

Det er jo ikke sånn att vi tar et fullt fat med spaghetti, for så å fylle på med poteter igjen... Blir jo like mye mat i litt spaghetti og potet, enn mye spaghetti, liksom...

Og ET måltid med mye(?) karbs i nå og da driiiiiter jeg en kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeempelang bajs i [8D][;)][:D]

har man lyst har man lov[:)]

Er ikke vant me det[8D] så syns det er litt snålt[8D] 
Meeen mannen min drikke melk til spagetti å det er nesten ekkelt!!

Eg er oppvokst med poteter til spaghetti og kjøttdeig [;)] 
Synst det er det ALLER BESTE [8D]
MEN nå lager eg ikke poteter til selv.. [;)] 
Av en eller annen grunn.. [8D]

Mmmmm DET er godt det[:D] Pleier bestandi mamma og ha også. Får gode barndomsminner når jeg spiser det :)
Spagetti, kjøttdeig, potet, stekt løk og tomatsaus [:D] NAM!

ALDRI hør om før[8|] dere er jo gææærne[:D][8D]

ORIGINAL: November87

Er ikke vant me det[8D] så syns det er litt snålt[8D] 
Meeen mannen min drikke melk til spagetti å det er nesten ekkelt!!

Da er vi nok rare, fordi her drikker vi melk til ALT...
Taco, pizza, pannekaker, kjøttkaker, fiskekaker, sjokoladekake, is, You Name it...

Ja, det hørtes snålt ut[:D]

Vet mamma bruker å koke poteter ved siden av hvis de har paste, i og med at pappa blånekter å spise hverken ris eller pasta[8D]

For min del synes jeg det er mer enn nok tak i spaghetti og kjøttsaus UTEN poteter[:D]

ORIGINAL: *Haneefah*

Pleier å ha banan ved siden av jeg. DET er fantastisk det..!![:-]

JEG er NORMAL!!! [;)][8D][:D]

Minner meg om farfaren min.. [:D] Da vi hadde kjøpt med oss Pizza Grandiosa in til farmor og farfar, så stekte vi dem og tok dem på fat, så satte vi oss ned, og farfar utbrøt: "Ska kje me ha poteta te detta her?" [8|][:D]
Samme sa han da vi hadde lagd lasagne til dem.. [:D] "Kor e potenene?" [:D]

Back
Topp