Er vi rare...

KrepsenErBlittMamma

Forumet er livet
...som bruker potet ved siden av spaghetti og kjøttsaus?

Blir jo myyye bedre OG mere "tak i" maten
Folk som hører om det ser jo ut som de har sett spøkelse når vi sier at vi pleier å ha potet på siden...

Hørt om flere som gjør d jeg[:D]

Jaaaa! Raringer![:D]

Jeg bruker innimellom og blande makaroni og potetmos da, men det blir jo noe heeelt annet.

Det var en ny vri da, jeg synes det høres ut som smør på flesk.
For min del er pasta og kjøttdeig i seg selv nok mat.

Men vil ikke kalle dere rare av den grunn.

jeg bruker jo rømme og potet ved siden av pannekakene [:D]

jeg syns ikke det er rart, for det har alltid pappa gjort[;)] vi gjør det ikke selv, men om de er her på middag og vi har spaghetti, må jeg koke poteter til han[;)]

ORIGINAL: syddihodet

Det var en ny vri da, jeg synes det høres ut som smør på flesk.
For min del er pasta og kjøttdeig i seg selv nok mat.

Men vil ikke kalle dere rare av den grunn.

jeg bruker jo rømme og potet ved siden av pannekakene [:D]

Og du sier potet ved siden av spaghetti og kjøttsaus er smør på flesk? [8|] Think you little about [;)][8D] hehe... (Bruker kun tomatsuppe på siden av pannekaker...)

Er jo kanskje nok mat i spaghetti og kjøttsaus, men når man har potet på siden spiser man jo ikke så mye spaghetti, da... Og jeg syns jeg holder meg mett mye lenger.. Mer tak i potet...

Alle har sine vaner![:D] Jeg må ha poteter og fett til pannekakene, hadde aldri klart og spist pannekaker med syltetøy til middag! Vi er alle forskjellige![:D]

Eg pleie å bruke kjøttsaus, koke poteter og grønnsaker og har vedsiden av! NAM!!

Har bare hørt om besteforeldrene mine som gjør det, og jeg holdt på å le meg ihjel.. [8D][8D] 

Det var en rar kombo i mine øyne![:D] Men det er ikke det verste jeg har hørt heller.. 

Jeg har bare hørt at eldre mennesker må ha poteter vedsiden av alt, jeg trodde faktisk ikke vår generasjon brukte det. Det er jo totalt karbo overload, og så
ubalansert som man kan få det[;)]

Svigers gjør det, men jeg synes det bare blir rart.

Men da kan jeg si at da jeg bodde hos en verts familie i cape town sør-afrika hadde de: spaghetti, potet, ris og potetstappe i et måltid [:'(][:'(][:'(] Æsj, snakk om stivelsesfullt måltid...

Pluss kjøtt og alt sånt også... Ikke rart de er store der nede i hvertfall.

Husker enda den gangen pappa serverte oss spagettisaus og potet på campingferie.
Det passa ikke sammen etter min mening[:'(]

Ikke rarere enn min svigerfamilie som bruker spaghetti til kjøttkaker og poteter [8D]

ORIGINAL: Henriette1986

Syns ikke det er rart i det hele tatt jeg.. jeg gjør det ikke personlig, men det er jo mange som spiser Kjøttkaker, makaroni, poteter, saus og grønnsaker... det er jo nesten det samme...

Bruker dette til fiskekaker/fiskepudding...

ORIGINAL: LilleLalle

ja,det vil jeg si [;)] haha neida.. men aldri hørt om den komboen [:)]

Back
Topp