Er vi nerdete eller.....

Lille Rosin

Forumet er livet
Driver å skal bestille forlovelsesringer, og har bestemt hva som skal stå inni. :-) I min skal det stå 42 + dato, og i hans skal det stå ingen grunn til panikk + dato....

Knallkult! Jeg liker at man skriver noe som passer for en selv, gjerne en intern "spøk"..

Vi har skrevet "MIN :) navn dato".. Skikkelig harry med smiley, men det passer for oss..

emoticon

Haha...., ja, det er *litt* nerdete, men kjenner mange som kunne gjort akkurat det samme.. (Men nå kjenner jeg også veldig mange nerder)

En med trakt, og en med tut skrev:
emoticon

Haha...., ja, det er *litt* nerdete, men kjenner mange som kunne gjort akkurat det samme.. (Men nå kjenner jeg også veldig mange nerder)

Om vi hadde hatt gifteringer, hadde vi sikkert kunne funnet på noe sånt, egentlig. Noe med haxor-språk eller ett passord eller noe. 

Nå fikk jeg nesten lyst på giftering. 

kreativt og gøy :) men hva betyr 42?

42 er svaret på Spørsmålet om livet, universet og alt mulig, ifølge Douglas Adams' skjønnlitterære serier Haikerens guide til galaksen. Ingen grunn til panikk, er fra samme bok.

Det var sambo sin ide. Tror egentlig ikke han trodde jeg ville gå med på det, så han var litt av ett syn da jeg syns ideen var kanon...

HERLIG!

Kan vi kopiere den? :-D

Kult :)

Vi tenkte på å ha Don't Panic i begges.
(Og datteren vår heter Trillian)

Miriel skrev:
Kult :)

Vi tenkte på å ha Don't Panic i begges.
(Og datteren vår heter Trillian)

Ha ha ha, det MÅTTE være inspirert av de bøkene det navnet! Nydelig navn altså! Men av hva jeg har plukket opp om deg så er det ikke overraskende å få høre det, he he :-D

Hehehe.... Fantastisk! :)

Vi har You'll never walk alone vi da, ikke så nerdete i grunn, (og det er ikke fordi jeg er så fotballfan heller) men litt anderledes enn din ditt og din datt hvertfall  Gifter oss den 7.7 siden vi er tallfreaker på sånt 

Back
Topp