Er vi mangen sniktestere her da ?

hope<3

Elsker forumet
All respekt til dere som klarer å vente til IKM, jeg er ikke en av dem.. skal prøve å holde meg til torsdag, men det spørs om jeg klarer det. Har jo allerede testet i morges :P hehe...Normalt pleier ikke dagene gå så tregt :P
 
8dpo... ;) utolmodig ! ;)
 
vi er nok en del sniktestere her ja=) testet først 12 dager før ikm jeg da=) og tatt noen siden=) hehe...
 
ååå så spennende assa jenter!! jeg er 11dpo idag... :p

*vente litt til

å gratulerer sååå mye til dere med positiv test!! :D
 
står på siden min at jeg må vente 8 dager til,   tror ikke eg kommer til å klare det:S             
lykke til alle sammen
 
Jeg testa på mandag og den var blenda. Ikke uventa siden jeg med førstemann ikke testa svak positivt før 3 dager etter ikm, og på mandag var det fortsatt 7 dager til ikm :p Mulig jeg tester igjen på søndag.
 
Jeg holder på med eggløsningstester jeg :) hehe... håper den snart vil vise smilefjes mot meg! (hm..vi har helgradert oss med sex hver dag :) :) noen tips som kan hjelpe "svømmerene" oppover hehe...? (har hørt om juice,hostesaft o.l)

*takk for svar* emoticon
 
Ja, jeg kommer garantert til å snikteste veldig tidlig. Men er nå 1 dpo (tror jeg) så får vel vente biiittelitt til... :)
 
ja må nok vente litt til da :) jeg er 9dpo i dag.... 4 dager igjen... åå så seint tida har gått hehe
 
Back
Topp