er vi mange som skal på oul imorgen ? ;)

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
så på oul listen at vi var en del som skulle på oul imorgen!
Jeg glugleder meg til imorgen har time 14.30 så ingen morgen time ;)
så er vi fler som skal imorgne.. håper på en sprell levende frisk baby.. har ikke kjent noe særlig med liv enda. så gleder meg til og se om h*n spreller inni der ... har også første dag i praksis imorgen så egentlig gruuer jeg meg veldig til imorgen samtidig =P Gleder eller gruer dere dere til Ul ?? lykke til alle :D.. Oppdatering!!! '' alt så veldig fint ut. h*n hadde finne strukturer, hjerte hadde fire kamre, og 5 fingre på hver hånd og fem tær på hver for.. veldig fin som hun sa .. og perfekt for meg :D ! ååh er helt forelsket <3''

Last edited:
Jaaaa :smiley-bounce012 Gleder meg sånn! Har time 08:30 i morgen tidlig :)

Oul tirsdag her, føles uvirkelig, kjente noe som virket som et hardt spark i dag så har troen på at det iallfall er noe der nå, vært uvirkelig sålangt

Oul tirsdag her, føles uvirkelig, kjente noe som virket som et hardt spark i dag så har troen på at det iallfall er noe der nå, vært uvirkelig sålangt
såå gøy med spark :D litt uvirkelug her å fordiom dette blir tredje ul'en men er 7 uker siden sist så ;) heehe

ååå heldig som har så tidelig jeg har 14:30 :p men tiden går nok fort er veldig fornøyd hadde egentlig time på fredag men de måtte fremskynde den pga noe som hadde opstått :D
Det er deilig å ha det tidlig :) Men jeg tipper at tiden flyr unna for deg i morgen med tanke på at du skal i praksis.. Masse lykke til :D

Det er deilig å ha det tidlig :) Men jeg tipper at tiden flyr unna for deg i morgen med tanke på at du skal i praksis.. Masse lykke til :D
ja :P det eneste dumme er jo at jeg må gå fortidlig første dagen siden det tar et godt stykke til sykehuset fordi jeg må ta bussen imorgen.. og da må jeg gå rundt 12.30 .. men jaja de forstår nok det :D

såå gøy med spark :D litt uvirkelug her å fordiom dette blir tredje ul'en men er 7 uker siden sist så ;) heehe
Heldig du er som har sett den lille flere ganger alt :) dette er første ultralyden jeg skal på,har ikke engang hørt hjerteslag. På første kontroll uke ca 13 kunne de ikke sjekke og så har jeg ikke kjøpt dopler heller. Har nesten lurt på om det er noe der inne eller ikke :P ville vært kjedelig å komme på ultralyd for å så høre at det ikke er noe der :P måtte få de til å måle hcg for å liksom tro at alt var som det skulle :P

Heldig du er som har sett den lille flere ganger alt :) dette er første ultralyden jeg skal på,har ikke engang hørt hjerteslag. På første kontroll uke ca 13 kunne de ikke sjekke og så har jeg ikke kjøpt dopler heller. Har nesten lurt på om det er noe der inne eller ikke :P ville vært kjedelig å komme på ultralyd for å så høre at det ikke er noe der :P måtte få de til å måle hcg for å liksom tro at alt var som det skulle :P
Har sett lille på ul i uke 6 og uke 12, og hørt med doppler. Tror det likevel ikke! Trenger oul for å tro dt tror jeg! Måtte 3oktober komme foooort!

Har sett lille på ul i uke 6 og uke 12, og hørt med doppler. Tror det likevel ikke! Trenger oul for å tro dt tror jeg! Måtte 3oktober komme foooort!
Noen ganger kjenner jeg at masse hjerteslag og lurer på om de er mine eller fosteret sitt :P haha er nok mine :P tror nok tiden går veldig fort for deg :) kan ikke skjønne at jeg skal inn på tirsdag. Hele tiden tenkt det er lenge til :P

jeg så uke 7 og 11 men ikke Vært på kontroll eller hørt hjertelyd etter den siste ul'en ofte glemmee jeg bort at jeg er gravid. . Sånn åj jeg er jo faktisk gravid :P så håpee det blir mer realistisk for meg imorgen ;) og du .. 3okt er rett rundt hjørnet :D

Me skal idag kl 13:30! Blir ein spennande dag. Endelig skal me få eit lite glimt av knøttet vårt igjen :-)

Jeg har vært på oul for 4 uker siden men skal på ul igjen i dag :) Gleder meg til og se knøttet i magen igjen :D

Back
Topp