Er vi mange igjen,-som ikke har født?

bjørnemamma

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Februar går fort..og er snart over... Er vi mange igjen?
Begynner å bli utolmodig her nå!!!!

40+1 :(

Jeg har termin på tirsdag, er rimelig utålmodig ja ;) virker ikke som om hun i magen har tenkt seg ut med det første.. Får bare senke skuldrene og vente..

Jeg har termin om 1 uke.. Ligger rett ut på sofan og venter, kjeder meg med andre ord:( Håper uka går fort;)

Termin på tirsdag. Venter her også ;)

Hadde termin mandag som var, dagen kom og gikk uten mer action enn som så. Venter og venter! Håper på å få treffe prinsessa vår snart

41 uker idag!
Har akkurat spunget opp og ned de to trappene våre 10 ganger i håp om at han kommer! sykt andpusten og stivna i beina.

tvi tvi til oss!!

Har termin til onsdagen. Begynner å bli klar, men ingen tegn til at han har tenkt seg ut med det første :)

Termin i dag .... Ingangsettelse midten/slutten av neste uke eller KS 2 mars.

Ikke gøy - humøret er mildt sagt ustabilt! Nummer 2 ble igangsatt og født på dag 13 over termin, nummer 1 tatt med KS.

Blir en "vente og lete etter tegn" helg ...

Termin til søndag den 22... Ingen tegn på at han tenkt å komme før ihvertfall. Bla satt igang med nr 1. Så må vel bli det denne gangen også

Termin på onsdag 25. Er veldig klar nå og kjenner jeg begynner å bi en smuuule utålmodig. Kjennes ikke ut som at han har tenkt seg ut med det første :(

Så spennende at det nærmer seg for dere. Snart har dere babyene i armene :)

Blir en spennende helg i møte for flere av oss da !!!!! :))

hadde termin 8.februar, så man er rimelig lei og utålmodig nå da. men skal settes igang i morgen er planen, så da nærmer det seg en slutt på dette svangerskapet. :)
nr 1 kom dagen før termin

Ææææ!! Siste jordmortime i dag! Veldig, veldig rart kjenner jeg! Er ikke før kl. 13.00 da. Spent på hva som blir sagt i dag :)

Back
Topp