er vi gale?

solstråla

Gift med forumet
åå... har virkelig blitt bitt av basillen, og ønske meg ett barn til!
tulla vår er bare 6 1/2 mnd, men vi ønsket jo dem tett...
begynte å lengte etter flere bare noen få uker etter fødselen, men klarte å stagge meg helt til jeg logget meg inn her.
og ble ikke akkurat lettere av gubben som kom hjem med graviditetstester heller! har lyst på flere han også..
så hva er probelemet? gubben har kun jobb til han skal ut i permisjon, og jeg har kun 14 timer fast i mnd... er vi gale som likevell vil prøve en gang til!?!?

det syns jeg ikke, er ikke så dumt å få barna tett[:)] blir mye selskap til hverandre når de vokser til, så bare sett i gang visst dere føler for det.[;)] lykke til med bestemmelsene

[:D] takk for den!
venter tante rød om en ukes tid, så får vi se hva som skjer neste mnd...
blir jo " litt" påvirket av å være her inne, da... er så koselig her!

får nok legge oss i hardtrening, ja.. hehe... lurer på om jeg skal skaffe meg en sånn eggløsningskalender, jeg? hm...

Gale...neeeei [:D]

Skjønner dere godt! Stå på [:)]

Kathrine

Jeg syns heller ikke dere er gale!!!! Det er bare 15 måneder mellom broren min og meg,vi ble jo nesten som tvillinger og hadde utrolig mye selskap i hverandre da vi var små!! (helt til han begynte på skolen, da var det ikke så stas å leke med lillesøster lenger.... [;)])
Dere klarer det dere vil klare [:D]

ja, er mange som mener det er en fordel å få dem tett. og mange som mener det blir alt for slitsomt!
men vår lille tulle er så snill, at vi klarer ikke å dy oss.
og det med jobb, det er jeg sikker på ordner seg! tror jeg...
hade bare jobbet i den jobben jeg har nå noen få uker da jeg ble gravid forje gang, kanskje littdumt med en reprise, men...
det tik oss 9 mnd før vi ble gravide forje gang, kan jo ta litt tid denne gangen også!

Stå på!!![;)]
Tett mellomrom mellom barna er kjempe idèelt...
De to første her hos oss er det like under 17mnd imellom,og de er verdens BESTE søskenpar![:)]
Og venter nå barn nr 3 som blir ca 21-22mnd mindre enn mellomste.
Så vil anbefale på det sterkeste å få tette barn...
Ang jobb og slikt,det ordner seg nok! Jeg har valgt å bli gående hjemme jeg da,siden jeg har hatt barna hjemme på fulltid...Og vi har klart oss vi!!![:D]

[:D] er det vi tenker litt på også, får vi dem tett har vi større mulighet til at jeg går hjemme med dem litt lenger...
barnehage er fint, men ikke før de er litt større, og helst deltid!
og for å oppfylle denne "planen" burde jeg nok få meg mer å gjøre før jeg skal ut i permisjon..
men det kan jo fortsatt skje, tok som sagt 9 mnd forje gang!

Mitt motto er "alt går!" Som du sier er det ikke sikkert det klaffer med en gang, og da har dere ventetiden til å løse alle verdensproblemer! Lykke til!

takk for den!
ja, jeg får sikkert masse jobbing til det nærmer seg ny permisjon!
og gubben, som får sluttpakke, får jobb på de tider, slik at han kan være hjemme med frøkna vår til jeg blir hjemme igjen...
en drøm, men virkeligheten blir sikkert helt grei...!

Heisann!
Syns ikke dere er gale...
STÅ PÅ

Har selv bestemt meg for at hvis jeg blir gravid snart og får et barn, så tror jeg ikke jeg kommer til å begynne på prevansjon igjen... Like greit å bare la ting gå...
Har ikke kjempe lyst til å prøve i over et år igjen...[;)]
Syns det er tøft av dere å prøve jeg, har dere lyst, så er det ingenting som burde stå i veien. [:D]

jo takk! og lykke til med prøvingen dere også!
vi bruker kondomer, av nettopp den grunnen du oppgav. vanskelig å planlegge svangerskap når du propper kroppen med hormoner som tuller syklussen helt til!
vi kommer nok til å kutte regnfrakken snart, ja...

lurt [:D]

Føler med dæ!!![:D] Vi fikk ogsæ helt vannvittig lyst på en til når dulla va c.halvt år... O vi e heldig fordi fikk sjansen så fort etterpå... STÅ PÅ!!
Og masse lykke til![:D]

[:D] hihi... eh... ja... ellers kan det ta veeeeeeldig lang tid! hehe... har vel egentlig bestemt oss for å vente til etter 30 års dagen min, i slutten av september. men er vanskelig å finne en grunn til det nå som vi har bestemt oss for å prøve! skulle alt klaffe med en gang, kan jeg jo skåle i brus?!?! så slipper jeg fyllesyken også...

det er bare å stå på,,ingenting å vente på[:D]så lenge dere begge vil...jeg er også gravid når jeg er 30 år!dvs jeg har termin på bursdagen min[:@]skåle over 30 års dagen kan man ta senere.STÅ PÅ[:D]

Ta det som det kommer...Klaffer det så klaffer det da![:D]
Tar det litt lenger tid så får dere nok til alikevel!!![;)]
Masse lykke til...

Sett i gang, så blir du sikkert kvalm allikevel [;)] det må jo være bedre å spy fordi du er gravid enn fordi du er fyllesjuk!!!! Lykke til- uansett hva dere bestemmer dere for [:D]

Back
Topp