Er vi flere?

LSførstegangs

Glad i forumet
..Som ligger stuck i senga og kvalm? :-( brekker meg av så lite:-o og er så LEI :-( *syte og klage litt* Tror det hjelper hvis det er flere her i samme situasjon:-P

Jeg ligger for øyeblikket på sofaen grunnet halsbrann/sure oppstøt :/ mannen driver å lager kveldsmat til meg og rydder kjøkkenet <3 føler meg litt ubrukelig :p

Jeg føler med deg! ❤️ Jeg har ligget i noen uker og vært helt ubrukelig selv! Nå er jeg endelig på bedringens vei takket være Postafen reisesyketabletter ;) Håper jeg slipper mere oppkast nå, unner ingen å være så dårlig! 11+5 i dag..

Ååh føler med deg! Jeg er 12+4 og til nå har det bare blitt verre med meg!

Håper disse legene våre har rett altså. :-) Dette er jo tortur. Jeg brekker meg av hver eneste lukt. :'(

Samboeren ble pent nøtt til å rydde ut av kjøleskapet og kaste en del i dag!
Jeg kom meg ut av senga og på legetime og UL og innom ett kjøpe senter kom dit så kastet jeg opp!

Men håper det er rolig i morgen!

Samboeren ble pent nøtt til å rydde ut av kjøleskapet og kaste en del i dag!
Jeg kom meg ut av senga og på legetime og UL og innom ett kjøpe senter kom dit så kastet jeg opp!

Men håper det er rolig i morgen!
Ja kjøleskapet er noe av det verste. Må snu meg vekk hvis jeg åpner døren for å ta ut Farris :-(

Ja kjøleskapet er noe av det verste. Må snu meg vekk hvis jeg åpner døren for å ta ut Farris :-(

Ender som regel opp med å unmgå hele kjøleskapet jeg :P men nå håper jeg d skal gi litt slipp i dag!

Alt av mat og væske kom opp i 2 uker her, så ble jeg så lei at jeg ringte legevakten for en uke siden. De anbefalte å prøve postafen, og det hjelper meg veldig :) Er fortsatt trøtt og sliten, men det er ingenting i forhold til å kaste opp konstant.

Ligger i sengen nå... Var oppe å drakk en oboy og litt vannmelon så gikk jeg ned å la meg igjen.. I dag har jeg kastet opp fem ganger allerde. Her har det bare blitt verre og verre... Er 11 uker i morgen... :p men nå må jeg bare bite det i meg å stå opp... Guttene må få på seg klær, så er det av gårde for å hente min kjære som er ute å sykler.. Kjenner jeg kviiiiir meg.. Må på senteret en tur å handle også :S tror jeg må bite i det sure eplet å kjøpe meg de reisesyketavelettene.. Hehe..

Ligger i sengen nå... Var oppe å drakk en oboy og litt vannmelon så gikk jeg ned å la meg igjen.. I dag har jeg kastet opp fem ganger allerde. Her har det bare blitt verre og verre... Er 11 uker i morgen... :p men nå må jeg bare bite det i meg å stå opp... Guttene må få på seg klær, så er det av gårde for å hente min kjære som er ute å sykler.. Kjenner jeg kviiiiir meg.. Må på senteret en tur å handle også :S tror jeg må bite i det sure eplet å kjøpe meg de reisesyketavelettene.. Hehe..
Hallo, hvoran klarer du alt det der hvis du er kvalm og spyr? :-( :-o
De kvalmestillende er ikke farlig:-)

Hallo, hvoran klarer du alt det der hvis du er kvalm og spyr? :-( :-o
De kvalmestillende er ikke farlig:-)

Pleier å gå greit, om jeg kaster opp før jeg går i butikken, er rask og spyr når jeg kommer ut :p på senteret er det heldigvis toaletter....
Er så skeptisk til tabletter når jeg er gravid.. Men tror jeg bare må gjøre det rett og slett.. Krysser fingrene for at det stopper snart :p

Back
Topp