LSførstegangs
Glad i forumet
..Som ligger stuck i senga og kvalm? :-( brekker meg av så lite:-o og er så LEI :-( *syte og klage litt* Tror det hjelper hvis det er flere her i samme situasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt verre i uke 12? Å gud :-( :'(Ååh føler med deg! Jeg er 12+4 og til nå har det bare blitt verre med meg!
Blitt verre i uke 12? Å gud :-( :'(
Håper disse legene våre har rett altså.Japp!
Men håper det bare er en topp åså gir det seg! Snakket med legen i dag om d og hun sa d mest sannsynlig gav seg snart!
Håper disse legene våre har rett altså.Dette er jo tortur. Jeg brekker meg av hver eneste lukt. :'(
Ja kjøleskapet er noe av det verste. Må snu meg vekk hvis jeg åpner døren for å ta ut Farris :-(Samboeren ble pent nøtt til å rydde ut av kjøleskapet og kaste en del i dag!
Jeg kom meg ut av senga og på legetime og UL og innom ett kjøpe senter kom dit så kastet jeg opp!
Men håper det er rolig i morgen!
Ja kjøleskapet er noe av det verste. Må snu meg vekk hvis jeg åpner døren for å ta ut Farris :-(
Hallo, hvoran klarer du alt det der hvis du er kvalm og spyr? :-( :-oLigger i sengen nå... Var oppe å drakk en oboy og litt vannmelon så gikk jeg ned å la meg igjen.. I dag har jeg kastet opp fem ganger allerde. Her har det bare blitt verre og verre... Er 11 uker i morgen...men nå må jeg bare bite det i meg å stå opp... Guttene må få på seg klær, så er det av gårde for å hente min kjære som er ute å sykler.. Kjenner jeg kviiiiir meg.. Må på senteret en tur å handle også :S tror jeg må bite i det sure eplet å kjøpe meg de reisesyketavelettene.. Hehe..
Hallo, hvoran klarer du alt det der hvis du er kvalm og spyr? :-( :-o
De kvalmestillende er ikke farlig![]()