Er vi flere uten symptomer?

xoxojallagirl

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvor langt er du på vei, og hva tenker du om å ikke ha symptomer? Er det noen her som har hatt symptomer i tidligere svangerskap men ikke nå?

Eg har ingen. Har hatt i de andre svangerskapene. Også heilt frem til det endte i MA. Så eg e usikker på ka da betyr

Sniker fra Juli gruppa.. 10+5 i dag og symptomene har roet seg, spesielt brystene og mindre kvalm selvom jeg kastet opp i morges. Bestilt TUL i morgen bare for å se om det er bra inni der!

6+2 i dag, og ingen symptomer. Derfor fortsatt litt uvirkelig det her, men på tidlig UL for en uke siden fikk jeg se et bankende hjerte :love017

8+0 og fortsatt ingen symptomer annet enn ømme bryster! Full av energi, hormonell balanse og ingen kvalme, så egentlig ingenting som tyder på graviditet :nailbiting: Men satser på at alt er bra med lille :happy:

Har heller ikke så mye symptomer nå. Det kommer og går hos meg. Er 6+5. Har forstått det som at alt er normalt. Var på TUL forrige uke og fikk da se et bankende hjerte, så prøver å ikke overanalysere symptomene :)

Ja,ingen symptomer her med unntak av litt trøtthet. Er bare 5+2 da.
Men merker stor forskjell fra sist. Den gangen merket jeg allerede før positiv symptomer slik som endring i brystene.

Lite symptomer her og. Insomnia er vel kanskje det mest fremtredende foreløpig :wideyed:

Lite symptomer her også, litt oppblåst bare. Hatt det sånn de to andre svangerskapene også :) Klager ikke på det ;)

Dere glemmer et symptom da! Og som det viktigste og sikreste gravid-tegnet:
Ingen mens!
:dance011
Tenkte også på akkurat det samme! Har ingen andre symptomer selv, og prøver å nyte det. Var likt forrige graviditet, da kom ikke kvalmen eller trøttheten før litt senere uti første trimester

Back
Topp