Er vi flere som skal føde på SUS?

Lykkelig eple

Glad i forumet
Jeg skal føde der, var der også sist. Kjempefornøyd med oppholdet.
Planen er å føde rundt termin som er 10.mai!:-)

Men er det noen her som vet om det blir egenandel på barselhotellet for oss som har født også? Mener å ha hørt det, og synes det er ganske rart i så tilfelle!!!

Jeg skal føde på sus, og gjorde det sist også. Og var veldig fornøyd da. Håper å kunne være på fødeloftet denne gang også. :) Satser på terminbaby, gidder ikke overtid denne gang også! Termin 4 mai.

Har ikke hørt noe om egenandel på barselhotellet, og synes det høres rart ut. Så kan ikke se for meg at det stemmer.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Jeg skal også føde på sus :) er førstegangs så har ikke hørt noen slik informasjon om barselhotellet. Her er termin 26 Mai, håper ikke jeg bikker over til juni :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mor betaler ingenting for oppholdet. Men om far skal bo der, så må han betale. Jeg fødte på fødeloftet med første, men nå har vi flyttet..

Eg ska føda på sus. Va sjikkelig missfornøyd med barsel avd sist. Så krysse fingrer å alt som kryssas kan for ingen komplikkasjoner å hotell opphold i stede denne gang. Det koster ingenting for mor. Kun hvis du oppgraderer til dobbelt rom.

Jeg fikk i januar2012 sist, da kosta det ingenting for mor, men måtte betale for samboer (rett over 4000kr, for fullkost og 4netter)
Men har hørt på tv og blitt fortalt at det skulle være egenandel for mor også nå:/

Skal også føde på SUS. Har fått 2 barn i flekkefjord tidligere. Men hadde en veldig rask fødsel sist og sus er nærmere så da tørr jeg ikke kjøre til flekkefjord. Hørtes rart ut at den som har født skal betale for oppholdet.

Skal også føde på SUS,har termin 25 mai :) Fødte der sist gang også, og barselhotellet var helt flott.Måtte ikke betale noe egenandel, men far må betale.

Jeg fødte der også sist, og da betalte kun bf....men er min far som så dette på tv og lurte derfor på om andre hadde fått det med seg! Satser på det bare er ett forslag så ikke går gjennom:)

Jepp, men jeg og L måtte være der ett ekstra døgn og då ville sambo også det. Så med liggedøgn fra søndag til torsdag pg fullkost kostet det rett over 4000kr for ham.

Denne gangen satser vi på alt går like bra som sist, å at han kan reise hjem (ferje og ca 30min kjøring utenom) og være med storebror. Så kommer de heller på besøk. Men blir han på hotellet med meg, blir det iallefall ikke vær dag og ikke fullkost på ham;)

Herregud!! Jeg tenkte det var en selvfølge han skulle være der med oss, men nå må nok det revurderes! Det er mye penger i et allerede stramt budsjett :(

Back
Topp