Nå har ikke jeg lest alle innleggene da. Men dette er et diskusjonsforum, og alle har lov å delta. Dersom trådstarter (gjelder ikke bare denne tråden) ikke vil høre forskjellige meninger hos andre så bør de ikke starte en slik tråd. Jeg syns faktisk det er godt at vi er forskjellige, med forskjellige meninger, for uten så hadde dette vert et kjedelig diskusjonsforum!!!!!
Når det er sagt så syns jeg på min side at det er godt at JEG kan tilbringe mye tid med snuppa.. Og i tillegg så jobber jeg i samme bhg, så ser hun hele tiden[:D] Men jeg forstår godt de som må jobbe. MEN jeg ser også de foreldrene som hver dag bare MÅ gå innom butikken alene FØR de henter ungene, mens de samme ungene står ved porten å ser etter mamma eller pappa. Det er trist å se at det er de samme barne hvar dag. Men som sagt er det flere som MÅ ha det slik..
Men barna bør uansett komme før jobben, og jeg for min del syns barn bør komme før DRØMMEJOBBEN, før butikken, og før kafeer og slikt. Er det slik at de som har den jobben de har MÅ ha den?? Eller er det mulig å prøve å se etter andre løsninger? Jeg mener også at de som har barn som er under 12 år har rett på å søke seg ned til 80 stilling.. Uten at jeg kan vise til lov om dette, men har hørt det flere ganger..
En ting er når barna går i bhg, det er jo lenge åpen, men begynner de på skole så er ikke skolen så lenge åpen som en bhg. Og ikke sfo heller mange plasser. De skal jo ha middag, hjelp med lekser, kjøring på trening osv, og da holder det ikke med 1-2 timer med barna etter jobb..
Men dette er MIN mening, og jeg rakker ikke ned på noen som har andre meninger enn meg..