Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Skjønningene*
En ting er når barna går i bhg, det er jo lenge åpen, men begynner de på skole så er ikke skolen så lenge åpen som en bhg. Og ikke sfo heller mange plasser. De skal jo ha middag, hjelp med lekser, kjøring på trening osv, og da holder det ikke med 1-2 timer med barna etter jobb.. Håper jeg aldri kommer i den situasjonen at jeg får se barna mini i bare en time pr ettermiddag. Kunne aldri hatt det sån.
Men mener ikke at andre er dårligere foreldre enn meg selv om de må ha det slik.
ORIGINAL: Guerlain
dere er ikke dårlige foreldre av den grunn.Er bare folk som er så veldig perfekte selv som bare må rakke på andre som er i en annen situasjon enn dem selv,kun for å føle seg bedre.
ORIGINAL: Habby
Jeg syns ikke dere er dårlige foreldrer ! Tvert imot, dere jobber hardt for å forsørge familien. Ikke alle har de samme mulighetene, men folk er så flink til å dømme (mange lever dessverre i boblene sine,). Det er ikke "bare bare" å finne seg en annen jobb, bosted, bhg osv... Og det må folk skjønne vel !! Mange som setter barn i verden må faktisk jobbe mye/hardt for å få ting til å gå rundt, så jeg tror de som mener at dere er dårlige forelrer må komme seg litt ut av bobla sine og innse at livet er ikke bare bare...
ORIGINAL: Guerlain
dere er ikke dårlige foreldre av den grunn.Er bare folk som er så veldig perfekte selv som bare må rakke på andre som er i en annen situasjon enn dem selv,kun for å føle seg bedre.