er vi dårlige foreldre??

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Nei, dere er ikke dårlige foreldre. Sånn er livssituasjonen deres bare. Enkelt og greit.

Hvis noen rakker ned på dere for det, så kan de ta seg en bolle! [;)]

helt enig!

ORIGINAL: *Skjønningene*

En ting er når barna går i bhg, det er jo lenge åpen, men begynner de på skole så er ikke skolen så lenge åpen som en bhg. Og ikke sfo heller mange plasser. De skal jo ha middag, hjelp med lekser, kjøring på trening osv, og da holder det ikke med 1-2 timer med barna etter jobb.. Håper jeg aldri kommer i den situasjonen at jeg får se barna mini i bare en time pr ettermiddag. Kunne aldri hatt det sån.
Men mener ikke at andre er dårligere foreldre enn meg selv om de må ha det slik.

Innen Snupp er så gammel har je forhåpeligvis begynt for meg selv og kan jobbe 09-16. Men gleder meg til huset er solgt og lærlingtiden over!

ORIGINAL: Guerlain

dere er ikke dårlige foreldre av den grunn.Er bare folk som er så veldig perfekte selv som bare må rakke på andre som er i en annen situasjon enn dem selv,kun for å føle seg bedre.

ORIGINAL: Habby

Jeg syns ikke dere er dårlige foreldrer ! Tvert imot, dere jobber hardt for å forsørge familien. Ikke alle har de samme mulighetene, men folk er så flink til å dømme (mange lever dessverre i boblene sine,). Det er ikke "bare bare" å finne seg en annen jobb, bosted, bhg osv... Og det må folk skjønne vel !! Mange som setter barn i verden må faktisk jobbe mye/hardt for å få ting til å gå rundt, så jeg tror de som mener at dere er dårlige forelrer må komme seg litt ut av bobla sine og innse at livet er ikke bare bare...

signerer denne jeg!!!

Jeg jobber 100 % i en godt betalt jobb. Det er jeg kjempe glad for [:)]

Jeg vet at dersom det skulle ryke mellom meg og sambo kan jeg forsørge mine barn [:)] Og meg selv.

Jeg jobber og bruker hodet mitt det trenger jeg for å trives. [:)]

Jeg er en bedre mor for mine barn når jeg trives med livet mitt. Ergo-> Kvalitetstid ikke bare kvantitetstid

Jeg vet også at siden jeg har valgt å jobbe kommer jeg til å få god pensjon når jeg blir gammel og det er jammen ikke noen selvfølge.

Så jeg har slett ikke dårlig samvittighet fordi jeg er av de som jobber 100 %

Neida alldeles ikke!
Man må jo jobbe så ikke ha dårlig sammvittighet pga det.

Dattera mi (25 mnd) er i bhg fra 0745 - 1615 som regel hver dag pga jeg går på skole, sånn er det bare, kan ikke ha dårlig sammvittighet for det.

nei, dere er de beste foreldrene Nora kunne hatt!!! hu har d helt sikkert veldig bra i bhg og hu sover jo sikkert noen timer av dagen også.
det er maaaaaange barn som har d slik, sånn er d bare. så dette ska du ikke tenke over. klart man kunne ønske at ting var anderledes, men slik er d nå. du er superheldig som har den jobben når vi nå bor her på ødelandet.. hehe..er ikke flust med muligheter!! og dette får du igjen for senere. [:)]

bare nyt tiden som lærling og mor du, ikke ha dårlig samvittighet for noe [:D][:)] Nora har den beste mora som finnes[:)]

ORIGINAL: Guerlain

dere er ikke dårlige foreldre av den grunn.Er bare folk som er så veldig perfekte selv som bare må rakke på andre som er i en annen situasjon enn dem selv,kun for å føle seg bedre.

Back
Topp