Er vell ikke meninga at

Steike banan

Flørter med forumet
man skal grue seg for å gå på jobb???
Jeg gruer meg skikkelig... Har inegenting med de jeg jobber sammen med.. de er supre.
Men jeg er konstant sliten om dagen, trøtt, null arbeidslyst, sinna, glad , trist, lei ,meg osv på engang.. men jeg er ikke sånn som blir sinna osv på folk bare kjenner de følelsene inni meg..[&o]
Ja vanskelig å forklare. dette er kun på jobb liksom.. når jeg kommer hjem er jeg bare helt tappet for energi... og overskudd..

Er vell kanksje på tide å ta en uke ferie[8|] Det er jo ikke akkurat så veldig motiverende å jobbe med ett vondt bein, venter på operasjon.. men flere måneders ventetid[:'(]

jaja dagens syt

Høres ut som om du trenger mer enn en liten uke ferie ja..
Snakk med legen din og forklar hvordan du har det, kanskje du kan få jobbe litt mindre og heller bruke energien på å bygge opp igjen deg selv?

Kanskje du trenger noen å snakke med, som er litt proffe på området, og som kan hjelpe deg ut av den negative tankegangen?

Sender deg en stor godbedrings-klem

Signerer Pijah, ta deg en tur til fastlegen!

Du er ikke utbrent da?
Jeg var det en gang husker jeg. Helt sykt. Var veldig likt det du sier. Jeg fikk noen uker sykemelding.

Jeg ville tatt en tur til legen som de over her sier. Så kanskje du blir sykmeldt. Så får du kommet deg til hektene igjen. Er jo dumt å ta ut ferie om det er jobbrelatert "sykdom".

ORIGINAL: Pijah

Høres ut som om du trenger mer enn en liten uke ferie ja..
Snakk med legen din og forklar hvordan du har det, kanskje du kan få jobbe litt mindre og heller bruke energien på å bygge opp igjen deg selv?

Kanskje du trenger noen å snakke med, som er litt proffe på området, og som kan hjelpe deg ut av den negative tankegangen?

sign

ORIGINAL: Skorpio82

Du er ikke utbrent da?
Jeg var det en gang husker jeg. Helt sykt. Var veldig likt det du sier. Jeg fikk noen uker sykemelding.

Jeg ville tatt en tur til legen som de over her sier. Så kanskje du blir sykmeldt. Så får du kommet deg til hektene igjen. Er jo dumt å ta ut ferie om det er jobbrelatert "sykdom".

Ja det kan det godt være at jeg er. Blir en tur til legen i nærmeste framtid.. takk for svar[:)]

Back
Topp