Er VELDIG trøtt og har...

Ra2

Glad i forumet
ømhet i puppene....tørr jeg håpe!?!? Kanskje det er innbildt..hehe...tenker så masse på å bli gravid..hehe[:)]

Jeg er stuptrøtt på kveldene....noe jeg IKKE bruker å være...[;)]  (er trøtt på morgenen også, -men det bruker jeg å være[8D])

Jeg og har det sånn[8D] + metallsmak ..så håper på positiv test i helgen men tørr ikke håpe alt for mye[X(]

Wow!! Spennende Jeg har ikke kjent metallsmaken (...selv om jeg kjenner etter alt jeg kan..hehe[8D]...men man får jo ikke alle symptomene...). I kveld har jeg sånn veldig murring i magen...vet ikke helt hva jeg skal tro om det...om det er bra[:D]eller dårlig[:o] ...får bare vente å se[8|].

....vet ikke om jeg klarer å vente med testen helt til fredag....[8D]

håper dette resulterer til noe POSITIVT [:D]

hm, jeg stoler ikke på kroppen min lenger. Første gang kjente jeg noe ømhet i brystene før pos.test, 2.gangen kjente jeg ingenting før pos.test. I april var jeg SÅ sikker, men nei, hadde mest sann. ingen EL da. Nå kjenner jeg ingen ting, men enda lenge til testdag [:-]

Uff, ja, man går sikkert å kjenner etter symptomer slik at jeg kjenner mer enn det som det i realiteten er.....bruker jo av og til å være trøtt i perioder uten at jeg gravid, f.eks....

...har forresten tatt fram en test...mulig det blir i morgen tidlig..[;)]

Disse symptome er å bli rare i hode av, kjenner meg godt igjen[8D]

Krysser fingrene for dere [;)]

Stup trøtt je også... sovner på sofaen om kvelden, noe jeg aldri gjør.. Det er sambo sin jobb, men siste 3-4 dagene er det jeg som sovner....
Skikkelige mensmurringer så er veldig redd for att tante rød kommer i løpet av helgen... men teste på søndag [:D]

Back
Topp