er veldig forvirret

fofi

Betatt av forumet
min datter begy i bhg for 3mnd siden.hun ggleder seg masse og spør om å dra dit oxo i helgene. problemet er at når jeg eller pappa spør hvem hun liker og sånn så nevner hun alle personalets navn på avdeling bortsettfra en voksen!!
i det siste når vi bringer henne og hun ser den andre voksen, da vil hun ik at vi skal dra fra henne, hun ser på den voksen og får tårer i øynene[:(]..jeg tror at vedkommende føler noe oxo siden hun ser reaksjonen på dattera mi som henger seg fast i bene og arm og ser på henne med redsel.
hvis jeg spør min jente om hun er redd den voksne, jeg hun nei! men kasnkje hun er redd henne at hun ik klarer å si det en gang[8|][&:]
jeg får kikkelig dårlig følelse i hjerte mitt at jeg føler dårligsamvigtihet som drar fra ungen min i sån sitausjonen[&o]
bør jeg ta det opp med avdelingsleder, eller med selve personen eller hva?!
takk for at du leste hun er 3,5 år

jeg ville ha tatt det opp med avdelingsleder.. antageligvis er det ingenting, men greit å få høre barnehagens side av saken[:)]

ORIGINAL: Papilio

jeg ville ha tatt det opp med avdelingsleder.. antageligvis er det ingenting, men greit å få høre barnehagens side av saken[:)]

håper det da..men hvorfor er hun spesiell redd denne personen da at hun gråter om jeg drar fra henne når hun er tilstedet?

ORIGINAL: fofi

håper det da..men hvorfor er hun spesiell redd denne personen da at hun gråter om jeg drar fra henne når hun er tilstedet?

det høres rart at, så skjønner godt at du er forvirra.. trodde ikke hun var så gammel som 3,5år, men da kan hun vel forklare hva som er galt? kanskje denne ansatte er en brå og voldsom person og at hun er blitt redd pga det... jeg ville absolutt ha snakket med avdelingsleder når hun er så gammel og redd. min 4åring har iallefall kunne forklart seg godt siden hun var 3år, men er jo ikke sikkert din er like flink til det og da er det greit å snakke med de som ser barnet ditt og denne ansatte sammen.

ORIGINAL: fofi

det høres rart at, så skjønner godt at du er forvirra.. trodde ikke hun var så gammel som 3,5år, men da kan hun vel forklare hva som er galt? kanskje denne ansatte er en brå og voldsom person og at hun er blitt redd pga det... jeg ville absolutt ha snakket med avdelingsleder når hun er så gammel og redd. min 4åring har iallefall kunne forklart seg godt siden hun var 3år, men er jo ikke sikkert din er like flink til det og da er det greit å snakke med de som ser barnet ditt og denne ansatte sammen.

hun er kjempe flink til å forklare om hun vil,kan det.. men tror hun er så pass redd henne at hun er redd å si det høyt!
når vi er hjemme sier hun bare at hun ikke liker henne, men det er greit..men at hun henger seg fast i meg og gråter men hun ser på denne personen og sier at jeg ikke skal gå blir kieekelig dårlig jeg[&o]

Lykke til [:)]

Virker jo litt merkelig..
At hun reagerer sånn, og sier at hun ikke liker henne..
Tror jeg ville ha prøvd å spørre ut barnet mitt på en enkel måte først.
Se om det hadde kommet opp noe, så hadde jeg snakket med de i barnehagen.
Spurt om dem visste om en episode eller noe, som kan ha gjort at barnet er redd denne ansatte. Ville lagt det fram på en måte sånn at jeg ikke hadde angrepet dem.
Må jo finne ut av dette.. Og kanskje bli enige om at noen andre kan ta imot da dere leverer? [:)]

Ville som mange andre har sagt, nemelig tatt det opp med avdelingslederen. Kan jo rett og slett bare være at barnet ditt ikke liker denne personen, sikkert ikke noe alvorlig men skjønner at du vil sjekke det ut.

Min sønn har en dame i bhg han ikke liker så veldig, men han gråter ikke når han ser henne men er bare ikke så glad og interessert som han ellers pleier å være mot de andre voksne på avdelingen.

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Virker jo litt merkelig..
At hun reagerer sånn, og sier at hun ikke liker henne..
Tror jeg ville ha prøvd å spørre ut barnet mitt på en enkel måte først.
Se om det hadde kommet opp noe, så hadde jeg snakket med de i barnehagen.
Spurt om dem visste om en episode eller noe, som kan ha gjort at barnet er redd denne ansatte. Ville lagt det fram på en måte sånn at jeg ikke hadde angrepet dem.
Må jo finne ut av dette.. Og kanskje bli enige om at noen andre kan ta imot da dere leverer? [:)]

det er det jeg prøvde flere henger- skal prøve i gjen i kveld- men jeg får alltid enten jeg liker henne ikke eller prøver hun å rett min oppmerksomhet på nioe annet for å slippe å snakke om det..[&:]

ORIGINAL: Thinkerbell82

Ville som mange andre har sagt, nemelig tatt det opp med avdelingslederen. Kan jo rett og slett bare være at barnet ditt ikke liker denne personen, sikkert ikke noe alvorlig men skjønner at du vil sjekke det ut.

Min sønn har en dame i bhg han ikke liker så veldig, men han gråter ikke når han ser henne men er bare ikke så glad og interessert som han ellers pleier å være mot de andre voksne på avdelingen.

ja, ikke sant. for i dette tilfelle ville ik tenkte mye på det. det er ikke sånn helller vi store liker alle, noen liker mest og noen ikke..men at hun reagerer m gråt og redsel[8|]
jeg må bare si at denne personen virker streng og ser henne sjelden smiler..i starten da jeg og mannen ikke husker på alle navn til voksene, sa han bare hun med lant hår eller hun som virker streng...!!altså det er noe ved henne som gjør at vi store oxo merker at hun er spesiel...men det er vanlig det oxo at i bhg finnes noen voksne som er litt strenge enn andre, men ikke at barna er redde dem eller gråter, særlig store barn..
skal nok ta dt opp snart med avdelingsleder. det er bare det at hun alltid er borte, enten sykdom eller reise så vet ikke når vi kan få det til[8|]jeg vil heller ikke ta det opp som beskjed når jeg henter eller bringer

Back
Topp