Er vel ganske langt over eller ?

elskermammalivet

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Virker som det er mange som er over normalen når det gjelder symfyse målet. Legger ved bilde for å vise mitt. Noen som har like høyt eller høyere i forhold til normaln/gjennomsnitt ? :-)
8904fa15c55ac73c0f2b6ffb322cfac7

Det var høyt ja :) kan legge ut min etterpå.

Oj ja det var litt over :) jeg ligger på det grønne men bittelitt over streken :) skal bare dra liket ut av senga så kan jeg ta bilde :)

Jeg lå her i uke 24/25.:) 23 cm ca. På ul igår uke 27+5 var babyen 1250 g og den har ikke så god plass lenger. får målt nytt sf mål på onsdag hos jm. image.jpg

Jeg ligger inne i det grønne feltet. Skal til jm igjen på tirsdag ☺
0684ace347bdd8a9834eabc01eceffcf

Har ikke arket mitt nær meg akkurat nå, men er midt på streken. Forrige graviditet med snuppa lå jeg hele tiden på grensen mellom det grønne og for høyt, og hun ble estimert til 10% over gjennomsnittet i størrelse. Hvis målene dine fortsetter å være så høye, ville jeg bedt om en ul for å sjekke :)

Jeg var 26 i magemålet da jeg var hos legen for 2 dager siden! Jeg var da 25 uker! Baby er målt til 1% under gjennomsnittet, så det er kun magen min som er stor! Dette er pga jeg har født for to år siden! Så det trenger ikke si at man får stor baby fordet :)

Jeg har ligget over det grønne feltet de 2 andre gangene. Også denne gangen. :) mine barn har vært normale I str. Men jeg er lang og tynn med sterke magemuskler og bærer derfor lenger inn I kroppen som kan gji utslag på målet :)

Rett over snittet, innenfor grønt. Tror jeg lå helt på snitt med de to andre.

Ligger i øvre sjikte på d grønne;)

Jeg ligger helt i nederste på det grønne... håper han vokser som han skal bare, det er det viktigste :)

Med nr 2 (som kom rett etter nr 1), var måla mine og ganske høge. Tenkjer at det viktigaste er å følge si eiga kurve, og ikkje avvike så veldig frå den.

Back
Topp