Er/var du mye kvalm i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Nei. Har ikke vært kvalm hele tatt. Har ikke hatt noe gravid symptomer til nå. Snart 30 uker på vei.

Har vært ekstremt mye kvalm denne gangen.. Kastet ofte opp de første månedene :( har også blitt litt tidvis kvalm igjen de siste ukene nå, men ikke så ille som i første trimester.

Var kvalm fra første uke til 5 mnd. så kom kvalmen tilbake i 7 - 8 mnd og har vart til nå.

Med nr 1 var jeg ikke kvalm i det hele tatt :D

Var ikke kvalm egentlig. Men en liten periode brakk eg meg litt grunnet jeg var forkjølet, pustet inn kald luft når eg skulle gå til jobb. Liten periode reagerte jeg på lukt av bæsjebleier å brakk meg

Var mye kvalm og kastet opp de første 15 ukene. Bedret seg så gradvis. Vært så si fri for kvalme etter det, bortsett fra nå på slutten, har da kommet tilbake, men ikke så ille som i starten.

Fra uke 6-39. Med varierende intensitet. Verst i begynnelsen. Har heldigvis ikke kastet opp men er uvel stort sett hele tiden.

Fra uke 7 til uke 20 kastet jeg opp flere ganger daglig. Fra uke 20 til nå (uke 38+1) er jeg fremdeles kvalm! :o

Var kvalm de første 10 ukene. Så kom kvalmen tilbake fra uke 36 eller noe sånt, og da kasta jeg i tillegg opp enkelte dager.

neeee.... litt i rykk og napp.. men slapp unna sånn spy kvalme :)

Ja, var grusomt mye kvalm og kastet opp hele døgnet de første fire månedene. Følte meg som en levende død til tider.

Var kvalm fra jeg fant ut jeg var gravid i uke 5 til i uke 23 og de siste ukene før fødselen kom kvalmen tilbake.

Ikke kvalm eller andre gravidtegn de første 10 ukene. Uke 11-14 var forferdelig, konstant kvalm og oppkast flere ganger daglig.. Nå (uke 16) har oppkasten gitt seg, men er fremdeles noe kvalm..

Jepp, hele tiden!! Var vel kanskje et par-tre uker i overgangen 2. og 3. trimester jeg hadde en liiiiten følelse av å være "frisk".

Kvalm fra før positiv test og frem til uke 7, deretter kvalm med daglig oppkast frem til uke 16. Ble kvalm igjen rundt uke 30, og det varte noen uker (med litt oppkast innimellom). Godt å være ferdig:p

Back
Topp