er trist eg..

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Min kjære har reist på tur.. han skal til England på fotballtur.. Kjeme heim på Torsdag.. og han fortjenar det så inderlig masse!! Snille, gode sambo som er så snill og god og hjelpsom!! står opp med mini, gjer masse husarbeid, leikar masse med mini og berre er snill og god!![:)]

Men klarer ikkje å slappe av eg.. savnar han veeldig masse allerede.. lurer på om det er hormona som gjer det, for pleier ikkje å reagere så ille etter berre eit par timar..[&o] har berre lyst å be han komme heim.. [&o]

hjertet skriker etter min kjære!![:(]

skjønnar ikkje heilt kva som går av meg..[&o]

Dakar deg. Du må ikke være trist, han kommer jo igjen! Kanskje du får bygave[;)]

Eller har du bestilt noe babyklær?? BabyGap kanskje! Alle babyer fortjener noe mykt og godt fra Gap!! Ikke kan man bestille det på nettet heller??

ORIGINAL: Tekanne

Dakar deg. Du må ikke være trist, han kommer jo igjen! Kanskje du får bygave[;)]

Eller har du bestilt noe babyklær?? BabyGap kanskje! Alle babyer fortjener noe mykt og godt fra Gap!! Ikke kan man bestille det på nettet heller??

Får nok ein pakke ja![:)][:D] gleeeedar meg masse til han kjeme heim!![:)] blir dessto herligare å vere med han da, etter å ha savna han noken daga![:)]

har ikkje bestilt noke. men er jo lov å håpe at han kjøper noke uansett![:D]

Eg tipper det er hormonelt at du kjenner det ekstra godt denne gangen, eg merker forskjell på når eg er gravid eller ikkje når mannen reiser vekk. Og er bestiller alltid noe fra tax free[;)] 

ORIGINAL: rosarose

Eg tipper det er hormonelt at du kjenner det ekstra godt denne gangen, eg merker forskjell på når eg er gravid eller ikkje når mannen reiser vekk. Og er bestiller alltid noe fra tax free[;)] 

Har ikkje bestilt noke, men får nok pakke uansett![:)][:D]

ORIGINAL: OleSebastians mamma

Å så spennende[:D] Kanskje det er du som kan reise på jentetur nestegang?

ORIGINAL: OleSebastians mamma

Å så spennende[:D] Kanskje det er du som kan reise på jentetur nestegang?

Ja, kanskje det![:)] har veeldig lyst, men blir sikkert ikkje før babyen har blitt noken mnd gammal[:)]

Ikke greit med hormoner - hehe....
Men er det ikke ålreit og kjenne at en savner sin kjære da??? hadde vært værre om det var det samme om han var hjemme eller på tur.....

ORIGINAL: mmth

Ikke greit med hormoner - hehe....
Men er det ikke ålreit og kjenne at en savner sin kjære da??? hadde vært værre om det var det samme om han var hjemme eller på tur.....

Singn

du får trøste deg med at det er andre som blir sånn oxo... jeg reagerer ofte sånn uansett om jeg er gravid og full av hormoner eller ikke! Men bra vi savner gubbene våre oxo dah... er jo bare et tegn på at vi er veldig gla i og takknemlige for dem!!![:D]

Back
Topp